Erdei Anasztázia

Social Média Menedzser

Erdei Anasztázia vagyok, és 2023 elején kezdtem el a közösségi média tartalmak készítését, miközben a marketingkommunikáció alapképzés szakmai gyakorlatát teljesítettem. Portugáliában képi és írásos tartalmakat szerkesztettem egy turisztikai vállalat számára, amikor lehetőségem adódott a fogászati világban is kipróbálni a tanultakat.

Azóta kizárólag a fogászati terület közösségi média kommunikációjára fókuszálok és emellett pedig vállalkozásfejlesztés mesterszakon folytatom tanulmányaimat.

Erdei Anasztázia / Fogászati kommunikáció

Aktív munkaévek száma

Fogászati posztok száma

Fogászati blogcikkek száma

Olvastad már?

Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!

Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!

A Facebook oldalamon már többször találkozhattál egy konkrét eszközzel, amivel véleményeket szoktunk kérni a fogászati rendelőben. Ez a technika megkönnyíti és meggyorsítja az értékelések bekérését, és akkor is működik, ha a recepció úszik a mindennapos feladataiban....

Dr. AI rendel! Mesterséges intelligencia a fogorvosi rendelőben

Dr. AI rendel! Mesterséges intelligencia a fogorvosi rendelőben

A most diplomázó orvosok számára pont annyira természetes a ChatGPT-n keresztül orvosi témákról beszélgetni, mint a Google-ben keresni. A változás már elkezdődött, rajtunk áll, mihez kezdünk vele.Nincs tovább: a mesterséges intelligencia az életünk minden területére...

3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet

3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet

“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...

Fogaskerekek – mit tanulhatsz a képzéseken?

Keresőoptimalizálás – A Google első hely titka – MÁJUS 15.

Weboldal

Ezen a képzésen a weboldalakról, azok létrehozásáról, áttervezéséről tanulhatsz. Arról, hogy milyen technikai követelményeknek kell megfelelni, milyen keretrendszereket használhatsz, valamint a design- és a struktúra-tervezést is górcső alá vesszük.

Az egész napos képzés gyakorlati részében átrágjuk magunkat a sokak számára kellemetlen technikai részleteken – tudom, hogy ez nem a legjobb téma, de hidd el, itt indul a sikeres út!

Megismerkedhetsz a weboldaltervezés logikai alapjaival, majd példákon keresztül a webdesign aktuális trendjeivel – és persze azzal, hogy mit érdemes és mit nem érdemes követni.

Megtanulhatod, milyen eszközökkel segít nekünk a Google, hogy a weboldalunk a lehető legjobb helyen legyen.

Tartalomgyártás – elmélettől gyakorlatig

Ezen a képzésen megtanulhatod, hogyan írj könnyen értelmezhető, befogadható és aktivizáló tartalmakat – mire kell ügyelj, ha blogbejegyzést, aloldal szöveget vagy akár egy Facebook bejegyzést írsz.
Megismerkedhetsz a kreatív tartalomgyártás elméletével és gyakorlatával, majd magad is kipróbálhatsz olyan eszközöket, melyek segítenek az online jelenlétben.

Jelentkezz még ma a képzésre!

Ezen a komplex, átfogó képzésen ezt mutatjuk majd meg neked. 14 éve készítünk honlapokat fogászatoknak, több száz fogászati blogbejegyzés készítettünk már. Szerződött rendelőink közül van, aki egyáltalán nem költ fizetett hirdetésre, mégis várólista alapján tudják behívni a betegeket.