Rólunk

Szemes Orsolya

Fogászati marketing szakember

Szemes Orsolya vagyok, a Fogászati Kommunikáció alapítója. 2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 14 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.

Petrekovits Márton

Online marketing szakértő

Petrekovits Márton vagyok, 2012 óta dolgozom a digitális marketing területen. Gyakornokként egy outsourcing marketing ügynökségnél kóstoltam bele az online marketing folyamatosan bővülő világába, majd 2013-tól vállalkozóként igyekszem segíteni ügyfeleimet céljaik elérésében.

Elérhető képzések, oktatóanyagok

Keresőoptimalizálás -
A Google első hely titka

SEO képzés fogászatoknak és fogorvosoknak

Ezen a képzésen megtanulhatod, hogyan írj könnyen értelmezhető, befogadható és aktivizáló tartalmakat. Mire ügyelj, ha blogbejegyzést, aloldal szöveget vagy akár egy Facebook bejegyzést írsz a pácienseknek. Megismerkedhetsz a kreatív tartalomgyártás elméletével és gyakorlatával. Kipróbálhatsz olyan eszközöket, melyek segítenek az online jelenlétben.

Gyárts profi videókat mobillal!

Gyakorlati kézikönyv online videók készítéséhez.

Ebben az anyagban összeszedtük a legfontosabb elméleti és gyakorlati tudnivalókat, valamint illusztrációk és videók segítségével mutatjuk be, hogyan használhatod a megszerzett tudásodat a gyakorlatban.

Ebből a tananyagból megtudod, miért kell egyre nagyobb hangsúlyt fordítani a videók készítésére, és persze azt is, hogyan használhatod azokat a saját vállalkozásod kommunikációjában!

Legutóbbi bejegyzések a blogban

Letiltott Facebook hirdetési fiók – Mit tehetsz?

Letiltott Facebook hirdetési fiók – Mit tehetsz?

Júniusban új együttműködést kezdtünk egy frissen induló ügyféllel: főként PPC kampányokban kérte a segítségem, azaz a Facebook és Google hirdetések tervezésében és kivitelezésében. Ám már a kampányindítás előtt problémába ütköztünk: le volt tiltva a hirdetési fiókja. Tanulságos kálvária-megosztás kezdődik.

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Nézd meg a teljes beszélgetést itt:Vagy olvasd el röviden most. Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni...

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?