Rólunk

Szemes Orsolya
Fogászati marketing szakember
Szemes Orsolya vagyok, a Fogászati Kommunikáció alapítója. 2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 14 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.

Petrekovits Márton
Médiadesigner
2012 óta állítok elő online marketingkommunikációs eszközöket. Szabadúszóként gyártok grafikákat, videókat, weboldalakat és szinte mindent, ami egy sikeres online jelenléthez szükséges.
Elérhető képzések, oktatóanyagok

Keresőoptimalizálás -
A Google első hely titka
SEO képzés fogászatoknak és fogorvosoknak
Ezen a képzésen megtanulhatod, hogyan írj könnyen értelmezhető, befogadható és aktivizáló tartalmakat. Mire ügyelj, ha blogbejegyzést, aloldal szöveget vagy akár egy Facebook bejegyzést írsz a pácienseknek. Megismerkedhetsz a kreatív tartalomgyártás elméletével és gyakorlatával. Kipróbálhatsz olyan eszközöket, melyek segítenek az online jelenlétben.

Gyárts profi videókat mobillal!
Gyakorlati kézikönyv online videók készítéséhez.
Ebben az anyagban összeszedtük a legfontosabb elméleti és gyakorlati tudnivalókat, valamint illusztrációk és videók segítségével mutatjuk be, hogyan használhatod a megszerzett tudásodat a gyakorlatban.
Ebből a tananyagból megtudod, miért kell egyre nagyobb hangsúlyt fordítani a videók készítésére, és persze azt is, hogyan használhatod azokat a saját vállalkozásod kommunikációjában!
Legutóbbi bejegyzések a blogban
ELVESZETT a rendelő a Google-ben? Google Cégem hiba javítása
Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?
Ilyen volt a tavalyi évem! 2022-es évértékelő
Nagyon szeretem olvasni mások, főleg szakmabeliek évértékelőjét, és úgy gondoltam, idén én is megpróbálkozom vele. Három szempontot fogok behozni: munka, szakmai kihívások, magánélet.
Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!
Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.
Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?
Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.
“Egy ilyen fogsor nekem csak álom” – Budapesti anyaotthonban jártunk
“Egy ilyen fogsor nekem csak álom” – hangzott el az egyik édesanya szájából a mondat, mikor Emese Mester-rel és Dr. Radánovics-Nagy Dániel – fogorvos-sal a közös képet készítettük. A Dental Meetup karitatív programjában egy budapesti anyaotthonban jártunk.
Fogászati reklámtábla – 5 tipp, hogy hasznos legyen
Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.