Akikkel már dolgoztunk

14 év a fogászati marketingben rengeteg idő. Számos hosszabb-rövidebb együttműködésünk volt már ezidő alatt. Látható, hosszú távú eredményt csak közös munkával tudunk elérni, ahol mindannyian beletesszük a maximumot. De ha csak lendületre, inspirációra van szükséged, akkor egy-két konzultáció is elegendő lehet.

2017 – 2021
Az elmúlt években az alábbiakban nyújtottunk segítséget szerződött ügyfeleinknek:

 

  • Hosszú távú marketing stratégia
  • Weboldaltervezés, kivitelezés
  • Videós tartalomgyártás
  • Social média kommunikáció
  • PPC kampányok (Facebook, Google és LinkedIN hirdetések)
  • Szövegírás
  • PR cikkek, együttműködések
  • Print anyagok készítése
  • Tanácsadás
  • Utánkövetés
Weboldal készítésével kapcsolatban volt néhány kérdésem. Mivel saját magam készítettem el, ezért marketing szempontból nem tudtam, mik a helyes és helytelen elemek az oldalon. Szemes Orsolyával több online konzultáció során átvizsgáltunk mindent.

Rendelőnk sikere érdekében számos dolgot megteszünk, amit fogorvosként jónak gondolunk, pedig olykor az ellenkező hatást érjük el vele. Én magam kicsit tartózkodom az agresszív marketingtől, viszont ez is egy olyan terület, ahol szabályok vannak.

A marketing szakma tapasztalataim szerint sok kóklert termelt ki, de Orsolya ez alól abszolút kivétel. Ajánlom a személyes kapcsolatfelvételt bárkinek, aki szeretne kicsit tanulni, fejlődni, vagy legalább nem vágni a fát saját praxisa alatt. PL

Dr. Póti László

fogorvos, PótiDental

Orsi személyében egy rendkívül megbízható, fogászati marketing témában széleskörű ismeretekkel rendelkező, tudását átadni szerető embert ismertünk meg. A fogászati szektorban szerzett komoly tapasztalattal a háta mögött kiváló segítségünknek bizonyul legyen szó honlapról, hirdetési stratégiáról, brand építésről. Érdemes hozzá fordulni, mi mindenképpen őt ajánljuk.
Dr. Radánovics-Nagy Dániel

fogorvos, RNDentist, DentOwl

Szemes Orsolyával először tíz éve dolgoztam együtt, akkor a Dental Press weboldalainak tartalmáért felelt. A webshop karbantartása és feltöltése mellett napi szinten osztott meg fogorvosoknak, illetve pácienseknek szóló tartalmakat az oldalainkon. Megbízható, pontos kolléga volt.

2015-ben a Dental World Nemzetközi Fogászati Szakkiállítás és Konferencia kommunikációja ügynökség bevonásával történt, így kerültünk ismét kapcsolatba Orsolyával. Teljes körűen részt vett a rendezvény kampányidőszakában: szakmai és PR cikkeket írt, hírleveleket fogalmazott, szerkesztette a social media felületeinket. A több mint három hónapos munka alatt mindig tudtuk, hogy a rá bízott feladatok időben és hiba nélkül készen lesznek. Számomra cégvezetőként ez a legfontosabb.

Az idei évben sem volt kérdés, hogy számítunk Orsolya munkájára. A korábbi feladatok mellett az előadókkal való kapcsolattartás, valamint az „üzenetek terjesztését” is ő végezte. A 16. Dental World minden rekordot megdöntött, mind látogatószámban, mind gyártók tekintetében, ezt a sikert Orsolya munkájának is köszönhetjük.

A Facebook oldalunk rendkívül színes szakmai tartalommal van tele, egyedülálló a maga nemében, hiszen az interjúk, publikációk, események mellett élő bejelentkezések, videós beszámolók is színesítik az oldalt.

Orsolya ötvözi a szakmájára jellemző kreativitást a stabilitással, megbízhatósággal, ami remek párosítás minden olyan cég számára, amely egyedi tartalomra, naprakész tudásra és egy becsületes munkavállalóra vágyik. Ajánlom őt bizalommal!

Laczkó Tamás

ügyvezető igazgató, Dental Press Kft.

2013 – 2017
Kizárólagos együttműködés a lenti cégcsoporttal Magyarországon, Írországban és Hollandiában. B2B és B2C területen. Fogászat, fogtechnika és kereskedés.

 

  • Hosszú távú marketing stratégia kialakítása
  • Honlaptervezés és kivitelezés
  • PPC kampányok (Google és Facebook hirdetések)
  • Social média kommunikáció
  • Szövegírás
  • PR cikkek, együttműködések
  • Print anyagok készítése
Fogászati rendelő és fogtechnikai labor tulajdonosaként számos kihívással kell napi szinten szembenéznünk. Szakmánk túltelítettsége miatt nem elég kiváló minőséget produkálni, kell valami plusz, ami hozzátesz cégünk sikeréhez.

Szemes Orsolya marketing szakember alkalmazása hozzásegített ahhoz, hogy professzionálisan pozícionáljuk magunkat ezen a piacon. Magyar és külföldi rendelőink arculatának meghatározása, ideális célközönség feltárása, stabil vevő- és pácienskör felépítése, ütőképes marketingstratégiák alkalmazása Orsolya érdemei közé tartoznak.

Szakmai tudás és rátermettség, lojalitás és becsületesség, kedvesség és alkalmazkodóképesség Orsolya jellemzői.

Munkájával hosszú távra megalapozta cégünk sikerét, amiért köszönettel tartozunk neki és bátran ajánljuk másoknak is szolgáltatásait!

Nyéki András

fogtechnikus mester, tulajdonos, Egressy Dental

Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
2007 – 2013
Fogászati megbízások ügynökségi keretek között.

 

  • Weboldaltervezés, kivitelezés
  • Videós tartalomgyártás
  • Social média kommunikáció
  • Szövegírás
  • Print anyagok készítése
  • Rendezvényszervezés

Jelentkezés, vásárlás

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Letiltott Facebook hirdetési fiók – Mit tehetsz?

Júniusban új együttműködést kezdtünk egy frissen induló ügyféllel: főként PPC kampányokban kérte a segítségem, azaz a Facebook és Google hirdetések tervezésében és kivitelezésében. Ám már a kampányindítás előtt problémába ütköztünk: le volt tiltva a hirdetési fiókja. Tanulságos kálvária-megosztás kezdődik.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs!

Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Gyakran ismételt kérdések a fogászati marketinggel kapcsolatban

Nehezen igazodsz el a fogászati marketinggel kapcsolatos kifejezések között? Még csak ismerkedsz a különböző hirdetésekkel? Bizonytalan vagy a kezdő lépésekben? Összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a témában. 

Ingyenes fotóbankok – Innen válogass!

Az interneten fellelhető képeket nem használhatod fel kedved szerint, hiszen azok valaki munkájának gyümölcsei, így jogosan tart igényt a jogdíj megfizetésére. Talán már Te is hallottál olyan „stockfotó” oldalakról, ahonnan 1-2 dollárért cserébe...

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...