Akikkel már dolgoztunk

14 év a fogászati marketingben rengeteg idő. Számos hosszabb-rövidebb együttműködésünk volt már ezidő alatt. Látható, hosszú távú eredményt csak közös munkával tudunk elérni, ahol mindannyian beletesszük a maximumot. De ha csak lendületre, inspirációra van szükséged, akkor egy-két konzultáció is elegendő lehet.

2017 – 2021
Az elmúlt években az alábbiakban nyújtottunk segítséget szerződött ügyfeleinknek:

 

  • Hosszú távú marketing stratégia
  • Weboldaltervezés, kivitelezés
  • Videós tartalomgyártás
  • Social média kommunikáció
  • PPC kampányok (Facebook, Google és LinkedIN hirdetések)
  • Szövegírás
  • PR cikkek, együttműködések
  • Print anyagok készítése
  • Tanácsadás
  • Utánkövetés
Weboldal készítésével kapcsolatban volt néhány kérdésem. Mivel saját magam készítettem el, ezért marketing szempontból nem tudtam, mik a helyes és helytelen elemek az oldalon. Szemes Orsolyával több online konzultáció során átvizsgáltunk mindent.

Rendelőnk sikere érdekében számos dolgot megteszünk, amit fogorvosként jónak gondolunk, pedig olykor az ellenkező hatást érjük el vele. Én magam kicsit tartózkodom az agresszív marketingtől, viszont ez is egy olyan terület, ahol szabályok vannak.

A marketing szakma tapasztalataim szerint sok kóklert termelt ki, de Orsolya ez alól abszolút kivétel. Ajánlom a személyes kapcsolatfelvételt bárkinek, aki szeretne kicsit tanulni, fejlődni, vagy legalább nem vágni a fát saját praxisa alatt. PL

Dr. Póti László

fogorvos, PótiDental

Orsi személyében egy rendkívül megbízható, fogászati marketing témában széleskörű ismeretekkel rendelkező, tudását átadni szerető embert ismertünk meg. A fogászati szektorban szerzett komoly tapasztalattal a háta mögött kiváló segítségünknek bizonyul legyen szó honlapról, hirdetési stratégiáról, brand építésről. Érdemes hozzá fordulni, mi mindenképpen őt ajánljuk.
Dr. Radánovics-Nagy Dániel

fogorvos, RNDentist, DentOwl

Szemes Orsolyával először tíz éve dolgoztam együtt, akkor a Dental Press weboldalainak tartalmáért felelt. A webshop karbantartása és feltöltése mellett napi szinten osztott meg fogorvosoknak, illetve pácienseknek szóló tartalmakat az oldalainkon. Megbízható, pontos kolléga volt.

2015-ben a Dental World Nemzetközi Fogászati Szakkiállítás és Konferencia kommunikációja ügynökség bevonásával történt, így kerültünk ismét kapcsolatba Orsolyával. Teljes körűen részt vett a rendezvény kampányidőszakában: szakmai és PR cikkeket írt, hírleveleket fogalmazott, szerkesztette a social media felületeinket. A több mint három hónapos munka alatt mindig tudtuk, hogy a rá bízott feladatok időben és hiba nélkül készen lesznek. Számomra cégvezetőként ez a legfontosabb.

Az idei évben sem volt kérdés, hogy számítunk Orsolya munkájára. A korábbi feladatok mellett az előadókkal való kapcsolattartás, valamint az „üzenetek terjesztését” is ő végezte. A 16. Dental World minden rekordot megdöntött, mind látogatószámban, mind gyártók tekintetében, ezt a sikert Orsolya munkájának is köszönhetjük.

A Facebook oldalunk rendkívül színes szakmai tartalommal van tele, egyedülálló a maga nemében, hiszen az interjúk, publikációk, események mellett élő bejelentkezések, videós beszámolók is színesítik az oldalt.

Orsolya ötvözi a szakmájára jellemző kreativitást a stabilitással, megbízhatósággal, ami remek párosítás minden olyan cég számára, amely egyedi tartalomra, naprakész tudásra és egy becsületes munkavállalóra vágyik. Ajánlom őt bizalommal!

Laczkó Tamás

ügyvezető igazgató, Dental Press Kft.

2013 – 2017
Kizárólagos együttműködés a lenti cégcsoporttal Magyarországon, Írországban és Hollandiában. B2B és B2C területen. Fogászat, fogtechnika és kereskedés.

 

  • Hosszú távú marketing stratégia kialakítása
  • Honlaptervezés és kivitelezés
  • PPC kampányok (Google és Facebook hirdetések)
  • Social média kommunikáció
  • Szövegírás
  • PR cikkek, együttműködések
  • Print anyagok készítése
Fogászati rendelő és fogtechnikai labor tulajdonosaként számos kihívással kell napi szinten szembenéznünk. Szakmánk túltelítettsége miatt nem elég kiváló minőséget produkálni, kell valami plusz, ami hozzátesz cégünk sikeréhez.

Szemes Orsolya marketing szakember alkalmazása hozzásegített ahhoz, hogy professzionálisan pozícionáljuk magunkat ezen a piacon. Magyar és külföldi rendelőink arculatának meghatározása, ideális célközönség feltárása, stabil vevő- és pácienskör felépítése, ütőképes marketingstratégiák alkalmazása Orsolya érdemei közé tartoznak.

Szakmai tudás és rátermettség, lojalitás és becsületesség, kedvesség és alkalmazkodóképesség Orsolya jellemzői.

Munkájával hosszú távra megalapozta cégünk sikerét, amiért köszönettel tartozunk neki és bátran ajánljuk másoknak is szolgáltatásait!

Nyéki András

fogtechnikus mester, tulajdonos, Egressy Dental

Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
2007 – 2013
Fogászati megbízások ügynökségi keretek között.

 

  • Weboldaltervezés, kivitelezés
  • Videós tartalomgyártás
  • Social média kommunikáció
  • Szövegírás
  • Print anyagok készítése
  • Rendezvényszervezés

Jelentkezés, vásárlás

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Nézd meg a teljes beszélgetést itt:Vagy olvasd el röviden most. Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni...

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Letiltott Facebook hirdetési fiók – Mit tehetsz?

Júniusban új együttműködést kezdtünk egy frissen induló ügyféllel: főként PPC kampányokban kérte a segítségem, azaz a Facebook és Google hirdetések tervezésében és kivitelezésében. Ám már a kampányindítás előtt problémába ütköztünk: le volt tiltva a hirdetési fiókja. Tanulságos kálvária-megosztás kezdődik.

Fejlesztő vagy designer? Melyik mellett dönts?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk: Kit bízzunk meg a feladattal? Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?