Akikkel már dolgoztunk

16 év a fogászati marketingben rengeteg idő. Számos hosszabb-rövidebb együttműködésünk volt már ezidő alatt. Látható, hosszú távú eredményt csak közös munkával tudunk elérni, ahol mindannyian beletesszük a maximumot. De ha csak lendületre, inspirációra van szükséged, akkor egy-két konzultáció is elegendő lehet.

2017 – 2023
Az elmúlt években az alábbiakban nyújtottunk segítséget szerződött ügyfeleinknek:

 

  • Hosszú távú marketing stratégia
  • Weboldaltervezés, kivitelezés
  • Videós tartalomgyártás
  • Social média kommunikáció
  • PPC kampányok (Facebook, Google és LinkedIN hirdetések)
  • Szövegírás
  • PR cikkek, együttműködések
  • Print anyagok készítése
  • Tanácsadás
  • Utánkövetés
Orsival jó dolgozni, mert professzionális látószögből világít meg olyan dolgokat, amit mi, nem-hozzáértők mindig másképp gondolnánk. Ebben a marketing-szférában ugyanis minden egy picit másképpen működik, mint azt az ember kívülállóként gondolná.
Vannak fix dolgok és arra épülnek rá a pluszok. Utóbbiak sokszor kísérletek, de Orsi elég jól keveri össze a vegyületeket…
Dr. Lászlófy Csaba

szájsebész, rendelőtulajdonos, Sanoral

2 éve dolgozunk együtt rendszeresen Orsival, és nagyon jó élményeim vannak. Azon túl, hogy segített a következő szintre juttatni a Dental Menedzser képzéseinek promócióját, számos más fogászatok felé nyújtott szolgáltatásunkban is profin közreműködik. Fogászati marketing szakértelme, SEO, PPC és videós tartalmak területén lévő naprakész tudása nagyon nagy érték a szektorban! Remélem, sokáig együtt dolgozunk!

Máté Zoltán

tréner, fogászati közgazdász, DentalMenedzser

Orsi marketing és kommunikációs tudása/érzéke nem ”csak” a fogászati szférán belül kiemelkedő! 😊
2-3 éve követem a munkásságát és volt szerencsém már több projektben is együtt dolgozni vele. Mindig lenyűgöz, hogy mennyire precíz a munkájára és milyen sokrétű-naprakész tudással rendelkezik. Nagyon sokat lehet tőle tanulni, nem mellesleg egy nagyszerű ember is, aki mindig jó szívvel viszonyul másokhoz. Nagyon ajánlom!
Prazsák László

fogászati marketinges, Dental Plus

Orsival több éve dolgozunk együtt és bátran mondhatom, hogy az egyik legprofibb szakember, akivel valaha kooperáltam. Komoly szakértelem áll mögötte, lelkes, ötletgazdag és mindig számíthatok rá. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ezen a speciális területen keres marketinges segítséget.
Dr. Nagy Zsolt

fogorvos, rendelőtulajdonos, Differental

Mi elégedettek vagyunk Orsival, ajánljuk mindenkinek, aki a fogászati szektoron belül keres marketingest!
Laczkó Leonárd

ügyvezető, Dental World, Upgrade

Orsival és csapatával könnyű a munka. Az Ulpiával való együttműködésüket a profizmus és a szakma iránti elkötelezettség jellemezte. A felkérésünkre készült képzésük – Fogászati marketing 2023-ban – naprakész, hiánypótló tananyag minden fogászati szektorban dolgozó számára.

Kopacz Annamária

Ulpia

Weboldal készítésével kapcsolatban volt néhány kérdésem. Mivel saját magam készítettem el, ezért marketing szempontból nem tudtam, mik a helyes és helytelen elemek az oldalon. Szemes Orsolyával több online konzultáció során átvizsgáltunk mindent.

Rendelőnk sikere érdekében számos dolgot megteszünk, amit fogorvosként jónak gondolunk, pedig olykor az ellenkező hatást érjük el vele. Én magam kicsit tartózkodom az agresszív marketingtől, viszont ez is egy olyan terület, ahol szabályok vannak.

A marketing szakma tapasztalataim szerint sok kóklert termelt ki, de Orsolya ez alól abszolút kivétel. Ajánlom a személyes kapcsolatfelvételt bárkinek, aki szeretne kicsit tanulni, fejlődni, vagy legalább nem vágni a fát saját praxisa alatt. PL

Dr. Póti László

fogorvos, PótiDental

Szemes Orsolyával először tíz éve dolgoztam együtt, akkor a Dental Press weboldalainak tartalmáért felelt. A webshop karbantartása és feltöltése mellett napi szinten osztott meg fogorvosoknak, illetve pácienseknek szóló tartalmakat az oldalainkon. Megbízható, pontos kolléga volt.

2015-ben a Dental World Nemzetközi Fogászati Szakkiállítás és Konferencia kommunikációja ügynökség bevonásával történt, így kerültünk ismét kapcsolatba Orsolyával. Teljes körűen részt vett a rendezvény kampányidőszakában: szakmai és PR cikkeket írt, hírleveleket fogalmazott, szerkesztette a social media felületeinket. A több mint három hónapos munka alatt mindig tudtuk, hogy a rá bízott feladatok időben és hiba nélkül készen lesznek. Számomra cégvezetőként ez a legfontosabb.

Az idei évben sem volt kérdés, hogy számítunk Orsolya munkájára. A korábbi feladatok mellett az előadókkal való kapcsolattartás, valamint az „üzenetek terjesztését” is ő végezte. A 16. Dental World minden rekordot megdöntött, mind látogatószámban, mind gyártók tekintetében, ezt a sikert Orsolya munkájának is köszönhetjük.

A Facebook oldalunk rendkívül színes szakmai tartalommal van tele, egyedülálló a maga nemében, hiszen az interjúk, publikációk, események mellett élő bejelentkezések, videós beszámolók is színesítik az oldalt.

Orsolya ötvözi a szakmájára jellemző kreativitást a stabilitással, megbízhatósággal, ami remek párosítás minden olyan cég számára, amely egyedi tartalomra, naprakész tudásra és egy becsületes munkavállalóra vágyik. Ajánlom őt bizalommal!

Laczkó Tamás

ügyvezető igazgató, Dental Press Kft.

2013 – 2017
Kizárólagos együttműködés a lenti cégcsoporttal Magyarországon, Írországban és Hollandiában. B2B és B2C területen. Fogászat, fogtechnika és kereskedés.

 

  • Hosszú távú marketing stratégia kialakítása
  • Honlaptervezés és kivitelezés
  • PPC kampányok (Google és Facebook hirdetések)
  • Social média kommunikáció
  • Szövegírás
  • PR cikkek, együttműködések
  • Print anyagok készítése
Fogászati rendelő és fogtechnikai labor tulajdonosaként számos kihívással kell napi szinten szembenéznünk. Szakmánk túltelítettsége miatt nem elég kiváló minőséget produkálni, kell valami plusz, ami hozzátesz cégünk sikeréhez.

Szemes Orsolya marketing szakember alkalmazása hozzásegített ahhoz, hogy professzionálisan pozícionáljuk magunkat ezen a piacon. Magyar és külföldi rendelőink arculatának meghatározása, ideális célközönség feltárása, stabil vevő- és pácienskör felépítése, ütőképes marketingstratégiák alkalmazása Orsolya érdemei közé tartoznak.

Szakmai tudás és rátermettség, lojalitás és becsületesség, kedvesség és alkalmazkodóképesség Orsolya jellemzői.

Munkájával hosszú távra megalapozta cégünk sikerét, amiért köszönettel tartozunk neki és bátran ajánljuk másoknak is szolgáltatásait!

Nyéki András

fogtechnikus mester, tulajdonos, Egressy Dental

Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
Referenciák / Fogászati kommunikáció
2007 – 2013
Fogászati megbízások ügynökségi keretek között.

 

  • Weboldaltervezés, kivitelezés
  • Videós tartalomgyártás
  • Social média kommunikáció
  • Szövegírás
  • Print anyagok készítése
  • Rendezvényszervezés

Jelentkezés, vásárlás

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati asszisztensi kompetenciák a digitális munkafolyamatokban

Meggyőződésünk ugyanis, hogy számos digitális munkafolyamatba tevékenyen involválódhatnak a fogászati asszisztensek – persze csak akkor, ha rendelkeznek a megfelelő elméleti és gyakorlati tudással; ha viszont felvértezik magukat ezzel a tudással, úgy elképesztő lépéselőnybe kerülnek a munkaerőpiacon.

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

Ha nem a marketing miatt kell weboldal a rendelődnek – Dentique Budapest

Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával.

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

Letiltott Facebook hirdetési fiók – Mit tehetsz?

Júniusban új együttműködést kezdtünk egy frissen induló ügyféllel: főként PPC kampányokban kérte a segítségem, azaz a Facebook és Google hirdetések tervezésében és kivitelezésében. Ám már a kampányindítás előtt problémába ütköztünk: le volt tiltva a hirdetési fiókja. Tanulságos kálvária-megosztás kezdődik.

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...