Szemes Orsolya
Fogászati marketing szakember,
mesterdiplomás kommunikációs tanácsadó, diplomás tanár
Szemes Orsolya vagyok, a Fogászati Kommunikáció alapítója. 2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 17 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.
Orsival több éve dolgozunk együtt és bátran mondhatom, hogy az egyik legprofibb szakember, akivel valaha kooperáltam. Komoly szakértelem áll mögötte, lelkes, ötletgazdag és mindig számíthatok rá. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ezen a speciális területen keres marketinges segítséget.
Orsival jó dolgozni, mert professzionális látószögből világít meg olyan dolgokat, amit mi, nem-hozzáértők mindig másképp gondolnánk. Ebben a marketing-szférában ugyanis minden egy picit másképpen működik, mint azt az ember kívülállóként gondolná.
Aktív munkaévek száma
Fogászati marketing projektek
Képzett hallgatók száma
Amilyen fogászati területen már dolgoztam:
- 1-4 székes hazai rendelők,
- magyar tulajdonú külföldi rendelők,
- fogászati turizmus,
- magyar és külföldi tulajdonú fogtechnikai labor,
- implantátum kereskedés,
- fogászati anyag kereskedő,
- fogászati berendezés kereskedő,
- fogászati rendezvények,
- fogászati edukációs oldalak,
- fogászati apróhirdetési portálok
Külföldi lokációk, ahol pácienseket szereztünk:
- Írország
- Hollandia
- Németország
- Ausztria
- Franciaország
Olvastad már?
Peres ügyek a rendelőben – Működő megoldások
Élő webinár a rendelői peres ügyekről. Miket tapasztalunk mostában, hogyan érdemes kezelni és hogyan nem a perrel fenyegő pácienseket
I. Dental Meetup – Vendég: Dr. Volom András
A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Így egy hét és rengeteg pozitív visszajelzés távlatából azt kell mondanom, jó döntés volt!
Letiltott Facebook hirdetési fiók – Mit tehetsz?
Júniusban új együttműködést kezdtünk egy frissen induló ügyféllel: főként PPC kampányokban kérte a segítségem, azaz a Facebook és Google hirdetések tervezésében és kivitelezésében. Ám már a kampányindítás előtt problémába ütköztünk: le volt tiltva a hirdetési fiókja. Tanulságos kálvária-megosztás kezdődik.


