Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt.

De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni?

  • A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel indulnak az általános társaik mellett.
  • Gazdag szakmai tudással, állhatatos marketinggel és profi menedzsmenttel 1-2 éven belül eredményt tud hozni egy jól kitalált rendelő. Ezek nélkül viszont sokkal nehezebb lesz…

Az elmúlt években gyönyörű csillagokat fedeztem fel a fogászati rendelők egén, akik nagyon rövid idő alatt beérték és sokszor meg is haladták a „megdönthetetlennek hitt” konkurenciát. A titkuk pedig az volt, hogy kicsiként gyorsan alkalmazkodtak, ha kellett évente cseréltek arculatot, weboldalt, stratégiát. A bevételek nagy részét erre fordították: ki PR kampányra, ki jó fotósra, ki Instagram Ads-re…

Szóval nem lehetetlen a piac befolyásolása, de okosan kell tervezni már az elején!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Dr. AI rendel! Mesterséges intelligencia a fogorvosi rendelőben

A most diplomázó orvosok számára pont annyira természetes a ChatGPT-n keresztül orvosi témákról beszélgetni, mint a Google-ben keresni. A változás már elkezdődött, rajtunk áll, mihez kezdünk vele.

PPC Pro Meetup x OTP

Meséltem már nektek, hogy tavasszal csatlakoztam Bay Áronhoz a PPC Pro Meetup szervezésében?

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.