Minden második fogorvos a “gazdag kerületekben” tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért.

  • Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen platformról, mennyi, mikor).
  • Mert ugyanazért a néhány ezer “tehetős betegért” harcolnak több százan.

Mielőtt automatikusan a népszerű kerületekben foglalnál széket, nézz utána, KIKKEL kell versenyezned.

  1. Mennyire híres a konkurencia, mekkora betegköre van, mióta vannak az adott helyen, mennyire sikeresek? (Nagyon pletykás a szakma, ezt te is tudod)
  2. Ha megtörtént a konkurenciakutatás, azt is vizsgáld meg, milyen profi a hátterük, hány ember dolgozik nekik, mekkora büdzséből gazdálkodnak. Te tudsz/szeretnél ezzel versenyezni?
  3. Miből van hiány? Hol van rés a pajzson? Milyen szegmens nem képviseli magát?
  4. Ám ha szeretsz utánajárni a dolgoknak és nem érzelemből döntesz, akkor nézd meg, hol épülnek új lakóparkok? Ott mekkora a verseny? Melyik kerületek/területek vannak feltörekvőben? Melyiket rehabilitálják?

Lehet, hogy most még nem “aranybánya”, de néhány éven belül az lehet. És lehet, hogy te leszel ott az első, a nagy öreg, akinek szájról szájra adják majd a nevét a környékbeliek.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

Milyen képanyagot készíts a bloghoz?

Hogyan tudod ezt otthonról, akár laptop nélkül kivitelezni úgy, hogy az esztétikus legyen? Petrekovits Márton (Marci), az utolsó reneszánsz marketingesek egyike a tegnapi blogolási témánkat folytatja. Sok-sok KÖNNYEN és GYORSAN használható tipp a videóban!Máskor is...