Minden második fogorvos a „gazdag kerületekben” tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért.

  • Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen platformról, mennyi, mikor).
  • Mert ugyanazért a néhány ezer „tehetős betegért” harcolnak több százan.

Mielőtt automatikusan a népszerű kerületekben foglalnál széket, nézz utána, KIKKEL kell versenyezned.

  1. Mennyire híres a konkurencia, mekkora betegköre van, mióta vannak az adott helyen, mennyire sikeresek? (Nagyon pletykás a szakma, ezt te is tudod)
  2. Ha megtörtént a konkurenciakutatás, azt is vizsgáld meg, milyen profi a hátterük, hány ember dolgozik nekik, mekkora büdzséből gazdálkodnak. Te tudsz/szeretnél ezzel versenyezni?
  3. Miből van hiány? Hol van rés a pajzson? Milyen szegmens nem képviseli magát?
  4. Ám ha szeretsz utánajárni a dolgoknak és nem érzelemből döntesz, akkor nézd meg, hol épülnek új lakóparkok? Ott mekkora a verseny? Melyik kerületek/területek vannak feltörekvőben? Melyiket rehabilitálják?

Lehet, hogy most még nem „aranybánya”, de néhány éven belül az lehet. És lehet, hogy te leszel ott az első, a nagy öreg, akinek szájról szájra adják majd a nevét a környékbeliek.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

Fogászati reklámtábla – 5 tipp, hogy hasznos legyen

Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.