Minden második fogorvos a „gazdag kerületekben” tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért.

  • Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen platformról, mennyi, mikor).
  • Mert ugyanazért a néhány ezer „tehetős betegért” harcolnak több százan.

Mielőtt automatikusan a népszerű kerületekben foglalnál széket, nézz utána, KIKKEL kell versenyezned.

  1. Mennyire híres a konkurencia, mekkora betegköre van, mióta vannak az adott helyen, mennyire sikeresek? (Nagyon pletykás a szakma, ezt te is tudod)
  2. Ha megtörtént a konkurenciakutatás, azt is vizsgáld meg, milyen profi a hátterük, hány ember dolgozik nekik, mekkora büdzséből gazdálkodnak. Te tudsz/szeretnél ezzel versenyezni?
  3. Miből van hiány? Hol van rés a pajzson? Milyen szegmens nem képviseli magát?
  4. Ám ha szeretsz utánajárni a dolgoknak és nem érzelemből döntesz, akkor nézd meg, hol épülnek új lakóparkok? Ott mekkora a verseny? Melyik kerületek/területek vannak feltörekvőben? Melyiket rehabilitálják?

Lehet, hogy most még nem „aranybánya”, de néhány éven belül az lehet. És lehet, hogy te leszel ott az első, a nagy öreg, akinek szájról szájra adják majd a nevét a környékbeliek.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.