Minden második fogorvos a „gazdag kerületekben” tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért.

  • Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen platformról, mennyi, mikor).
  • Mert ugyanazért a néhány ezer „tehetős betegért” harcolnak több százan.

Mielőtt automatikusan a népszerű kerületekben foglalnál széket, nézz utána, KIKKEL kell versenyezned.

  1. Mennyire híres a konkurencia, mekkora betegköre van, mióta vannak az adott helyen, mennyire sikeresek? (Nagyon pletykás a szakma, ezt te is tudod)
  2. Ha megtörtént a konkurenciakutatás, azt is vizsgáld meg, milyen profi a hátterük, hány ember dolgozik nekik, mekkora büdzséből gazdálkodnak. Te tudsz/szeretnél ezzel versenyezni?
  3. Miből van hiány? Hol van rés a pajzson? Milyen szegmens nem képviseli magát?
  4. Ám ha szeretsz utánajárni a dolgoknak és nem érzelemből döntesz, akkor nézd meg, hol épülnek új lakóparkok? Ott mekkora a verseny? Melyik kerületek/területek vannak feltörekvőben? Melyiket rehabilitálják?

Lehet, hogy most még nem „aranybánya”, de néhány éven belül az lehet. És lehet, hogy te leszel ott az első, a nagy öreg, akinek szájról szájra adják majd a nevét a környékbeliek.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Telemedicina a jövő? Fogorvoslás a világhálón

A telemedicinát a fogorvoslásban egyre inkább izgalmas előrelépésként ismerik el. Ami viszont körvonalazódni látszik, hogy a távmedicina a szakmánkban még korlátozott lehetőségekkel bír.

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

Letiltott Facebook hirdetési fiók – Mit tehetsz?

Júniusban új együttműködést kezdtünk egy frissen induló ügyféllel: főként PPC kampányokban kérte a segítségem, azaz a Facebook és Google hirdetések tervezésében és kivitelezésében. Ám már a kampányindítás előtt problémába ütköztünk: le volt tiltva a hirdetési fiókja. Tanulságos kálvária-megosztás kezdődik.

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

ELVESZETT a rendelő a Google-ben? Google Cégem hiba javítása

Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?