Korábban már írtam arról, milyen fontos a jól megírt hirdetésszöveg, és hogyan tudod a munkavállalók számára is vonzóvá tenni a felhívásodat. Ha erről lemaradtál, és érdekel, ide kattintva éred el. Ebben a cikkben a “hova érdemes kitenni ezt a jól megírt szöveget” kérdésre adok választ. 

Májusban orvost kerestünk az egyik rendelőbe. Először a saját ismertségi körünkben kérdeztünk körbe, majd szétnéztünk a LinkedIn felületén is, hiszen ott be lehet jelölni, ha valaki munkát keres. Itthon is egyre több fogorvos használja, de a környező országokban (pl. Romániában) és Nyugaton még népszerűbb ez a platform. Én mindenképpen javaslom az aktív jelenlétet itt is.

Mire jó még egy szakmai profil?

Miután a szóbeszéd nem volt elegendő a tökéletes csapattag megtalálására, kiraktunk egy bejegyzést az orvostulajdonosok közösségi oldalaira: az Instagramra, a Facebookra és LinkedIn-re. Ezeket a szakmai oldalakat közel egy éve építjük, főként esettanulmányokat, rendezvénymegjelenéseket és előadói meghívókat posztoltunk eddig. Tehát nem privát oldalakról van szó, ez fontos.

Tudatosan nem használtunk hirdetést, szerettünk volna olyanokhoz elérni, akik már ismernek minket, a rendelőt, az értékeinket!

Számomra is meglepő eredmény született: a legígéretesebb jelöltek mind hivatkoztak a közösségi oldalakra! Akadt, aki csak második találkozásra adta be az önéletrajzát (ezt a löketet köszönjük a DentalAprónak!), de elsőre is megakadt a szeme a felhíváson. Minden interjún résztvevő jelezte, hogy korábban valamilyen aktivitás miatt követte be az orvos szakmai oldalát (pl. részt vett egy előadásán), és nem volt ismeretlen számára a rendelő.

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Építsd a szakmai jelenléted!

Ha nagyon szakmai akarnék lenni, akkor az employer brandingre hivatkoznék, hogy milyen fontos vonzóvá tenni a munkahelyet, ahova embert keresünk. Itt szakmai vonalon történt meg mindez: a jó reputáció, a publikációk megtették mindezt!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga. 🙂

 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Külföldi tulajdonú fogorvosi rendelők helyzete

Mi történt a covid első és második hullámában a külföldi magyar tulajdonú rendelőkkel? Van-e vagy lesz-e hatással a magyar piacra a kiutazni nem tudó orvosok munkakeresése?

Nem megfelelő beteganyag? Ezért ne legyél „kuponos rendelő”!

A május 1-i Dentowl Talk komment szekciójában jót mulattak a fogorvosok a "kuponos rendelő" kifejezésen. A pandémiával járó leállás rengeteg fogászatot hozott nehéz helyzetbe - pont, mint a 2008-as gazdasági válság. Hiszem, vallom és tapasztalom, hogy nem kell állandó...

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs!

Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...