Korábban már írtam arról, milyen fontos a jól megírt hirdetésszöveg, és hogyan tudod a munkavállalók számára is vonzóvá tenni a felhívásodat. Ha erről lemaradtál, és érdekel, ide kattintva éred el. Ebben a cikkben a “hova érdemes kitenni ezt a jól megírt szöveget” kérdésre adok választ. 

Májusban orvost kerestünk az egyik rendelőbe. Először a saját ismertségi körünkben kérdeztünk körbe, majd szétnéztünk a LinkedIn felületén is, hiszen ott be lehet jelölni, ha valaki munkát keres. Itthon is egyre több fogorvos használja, de a környező országokban (pl. Romániában) és Nyugaton még népszerűbb ez a platform. Én mindenképpen javaslom az aktív jelenlétet itt is.

Mire jó még egy szakmai profil?

Miután a szóbeszéd nem volt elegendő a tökéletes csapattag megtalálására, kiraktunk egy bejegyzést az orvostulajdonosok közösségi oldalaira: az Instagramra, a Facebookra és LinkedIn-re. Ezeket a szakmai oldalakat közel egy éve építjük, főként esettanulmányokat, rendezvénymegjelenéseket és előadói meghívókat posztoltunk eddig. Tehát nem privát oldalakról van szó, ez fontos.

Tudatosan nem használtunk hirdetést, szerettünk volna olyanokhoz elérni, akik már ismernek minket, a rendelőt, az értékeinket!

Számomra is meglepő eredmény született: a legígéretesebb jelöltek mind hivatkoztak a közösségi oldalakra! Akadt, aki csak második találkozásra adta be az önéletrajzát (ezt a löketet köszönjük a DentalAprónak!), de elsőre is megakadt a szeme a felhíváson. Minden interjún résztvevő jelezte, hogy korábban valamilyen aktivitás miatt követte be az orvos szakmai oldalát (pl. részt vett egy előadásán), és nem volt ismeretlen számára a rendelő.

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Építsd a szakmai jelenléted!

Ha nagyon szakmai akarnék lenni, akkor az employer brandingre hivatkoznék, hogy milyen fontos vonzóvá tenni a munkahelyet, ahova embert keresünk. Itt szakmai vonalon történt meg mindez: a jó reputáció, a publikációk megtették mindezt!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga. 🙂

 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

III. Dental Meetup – Vendég: Járai Márk, a Halott Pénz énekese

Nagy sikerrel zajlott a III. Dental Meetup a DentOwl Academy és a Fogászati kommunikáció szervezésében. Vendégünk a Halott Pénz zenekar énekese, Járai Márk volt. Annó pécsi fogorvostan-hallgató volt, így akadt téma a fogászat kapcsán is bőven, de az élet nagy dolgai is szóba kerültek. 

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Nézd meg a teljes beszélgetést itt:Vagy olvasd el röviden most. Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni...