Szemes Orsolya

Fogászati marketing szakember,
mesterdiplomás kommunikációs tanácsadó, diplomás tanár

Szemes Orsolya vagyok, a Fogászati Kommunikáció alapítója. 2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 17 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.

Orsival több éve dolgozunk együtt és bátran mondhatom, hogy az egyik legprofibb szakember, akivel valaha kooperáltam. Komoly szakértelem áll mögötte, lelkes, ötletgazdag és mindig számíthatok rá. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ezen a speciális területen keres marketinges segítséget.

Dr. Nagy Zsolt

alapító tulajdonos, fogszakorvos, Differental Fogorvosi Rendelő

Orsival jó dolgozni, mert professzionális látószögből világít meg olyan dolgokat, amit mi, nem-hozzáértők mindig másképp gondolnánk. Ebben a marketing-szférában ugyanis minden egy picit másképpen működik, mint azt az ember kívülállóként gondolná.

Vannak fix dolgok és arra épülnek rá a pluszok. Utóbbiak sokszor kísérletek, de Orsi elég jól keveri össze a vegyületeket…
Dr. Lászlófy Csaba

alapító tulajdonos, szájsebész-implantológus szakorvos, Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinika

Aktív munkaévek száma

Fogászati marketing projektek

Képzett hallgatók száma

Amilyen fogászati területen már dolgoztam:

  • 1-4 székes hazai rendelők,
  • magyar tulajdonú külföldi rendelők,
  • fogászati turizmus,
  • magyar és külföldi tulajdonú fogtechnikai labor,
  • implantátum kereskedés,
  • fogászati anyag kereskedő,
  • fogászati berendezés kereskedő,
  • fogászati rendezvények,
  • fogászati edukációs oldalak,
  • fogászati apróhirdetési portálok

Külföldi lokációk, ahol pácienseket szereztünk:

  • Írország
  • Hollandia
  • Németország
  • Ausztria
  • Franciaország

Olvastad már?

Yandex Direct – Így működik orosz “Google Ads”!

Yandex Direct – Így működik orosz “Google Ads”!

2024-ben volt alkalmam megismerni az “orosz Google Ads-t”, a Yandex Direct-et. Milyen lépéseken kell végigmenni ahhoz, hogy létrehozz egy hirdetési fiókot? Milyen mérési lehetőségek vannak? Miben különbözik a Google Ads-től? Mutatom!

Ilyen volt 2024! Évértékelő

Ilyen volt 2024! Évértékelő

A 2024-es évem - tőlem szokatlan módon - rengeteg változással, változtatással telt. Nyitottunk képzési központot, felbomlottak évek óta tartó együttműködések, tanítottam sokat és ősszel ellátogattam a világ másik felére is.A 2023-as évzárómat azzal zártam, ahogy...

Kedvenc medical tartalomgyártóim a TikTokon

Kedvenc medical tartalomgyártóim a TikTokon

Könnyed tartalom az év végére: szubjektív magyar tartalomgyártói ajánló a TikTok egészségügyi szegmenséből. A legkevésbé sem a követők száma vagy az együttműködő márkák éves bevétele alapján kerültek be a listámba a csatornák. Sokkal inkább a tartalom minősége vagy a szimpátia döntött. A legtöbben orvosok vagy azok lesznek hamarosan, de bekerült 1 kakukktojás is közéjük.