Szemes Orsolya
Fogászati marketing szakember,
mesterdiplomás kommunikációs tanácsadó, diplomás tanár
Szemes Orsolya vagyok, a Fogászati Kommunikáció alapítója. 2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 17 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.
Orsival több éve dolgozunk együtt és bátran mondhatom, hogy az egyik legprofibb szakember, akivel valaha kooperáltam. Komoly szakértelem áll mögötte, lelkes, ötletgazdag és mindig számíthatok rá. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ezen a speciális területen keres marketinges segítséget.
Orsival jó dolgozni, mert professzionális látószögből világít meg olyan dolgokat, amit mi, nem-hozzáértők mindig másképp gondolnánk. Ebben a marketing-szférában ugyanis minden egy picit másképpen működik, mint azt az ember kívülállóként gondolná.
Aktív munkaévek száma
Fogászati marketing projektek
Képzett hallgatók száma
Amilyen fogászati területen már dolgoztam:
- 1-4 székes hazai rendelők,
- magyar tulajdonú külföldi rendelők,
- fogászati turizmus,
- magyar és külföldi tulajdonú fogtechnikai labor,
- implantátum kereskedés,
- fogászati anyag kereskedő,
- fogászati berendezés kereskedő,
- fogászati rendezvények,
- fogászati edukációs oldalak,
- fogászati apróhirdetési portálok
Külföldi lokációk, ahol pácienseket szereztünk:
- Írország
- Hollandia
- Németország
- Ausztria
- Franciaország
Olvastad már?
Dr. AI rendel! Mesterséges intelligencia a fogorvosi rendelőben
A most diplomázó orvosok számára pont annyira természetes a ChatGPT-n keresztül orvosi témákról beszélgetni, mint a Google-ben keresni. A változás már elkezdődött, rajtunk áll, mihez kezdünk vele.
3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet
“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...
“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”
Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?