Hatékony fogászati kommunikáció
Perszonalizált marketing megoldások fogorvosoknak, fogászati szakembereknek és fogorvosi rendelőknek.
A Minimal Interior Can Change The Game.
Mauris non tempor quam, et lacinia sapien. Mauris accumsan eros eget libero posuere vulputate.
Etiam elit elit, elementum sed varius at, adipiscing vitae est.Mauris accumsan eros eget libero.
We Make Interiors Exceptional.
Mauris non tempor quam, et lacinia sapien. Mauris accumsan eros eget libero posuere vulputate.
Etiam elit elit, elementum sed varius at, adipiscing vitae est.Mauris accumsan eros eget libero.
Shopping-Mall Interior
Hotel and Cottage
Workstation Interior
Our Works
Mauris non tempor quam, et lacinia sapien. Mauris accumsan eros eget libero posuere vulputate. Etiam elit elit, elementum sed varius at, adipiscing vitae lorem ipsum esttiam elit elit, elementum sed varius at, adipiscing vitae est.Mauris accumsan eros eget libero.
Leading Interior Design Firm.
Mauris non tempor quam, et lacinia sapien. Mauris accumsan eros eget.
Etiam elit elit, elementum sed varius at, adipiscing vitae est.Mauris accumsan eros eget libero.
From The Blog
Mauris non tempor quam, et lacinia sapien. Mauris accumsan eros eget libero posuere vulputate.
“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”
Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?
3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!
Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!
3 tipp a fogászati influenszer együttműködésekhez
A celebekkel, vloggerekkel-bloggerekkel való együttműködés nem újkeletű a fogászati marketingben – hasznos kiegészítője lehet a fizetett hirdetéseknek, PR kampányoknak és új lendületet adhat a közösségi oldalaknak.
We won’t spam!