Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt.

De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni?

  • A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel indulnak az általános társaik mellett.
  • Gazdag szakmai tudással, állhatatos marketinggel és profi menedzsmenttel 1-2 éven belül eredményt tud hozni egy jól kitalált rendelő. Ezek nélkül viszont sokkal nehezebb lesz…

Az elmúlt években gyönyörű csillagokat fedeztem fel a fogászati rendelők egén, akik nagyon rövid idő alatt beérték és sokszor meg is haladták a „megdönthetetlennek hitt” konkurenciát. A titkuk pedig az volt, hogy kicsiként gyorsan alkalmazkodtak, ha kellett évente cseréltek arculatot, weboldalt, stratégiát. A bevételek nagy részét erre fordították: ki PR kampányra, ki jó fotósra, ki Instagram Ads-re…

Szóval nem lehetetlen a piac befolyásolása, de okosan kell tervezni már az elején!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

“Egy ilyen fogsor nekem csak álom” – Budapesti anyaotthonban jártunk

“Egy ilyen fogsor nekem csak álom” – hangzott el az egyik édesanya szájából a mondat, mikor Emese Mester-rel és Dr. Radánovics-Nagy Dániel – fogorvos-sal a közös képet készítettük. A Dental Meetup karitatív programjában egy budapesti anyaotthonban jártunk.

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpont anyaotthonaiban

Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.

Ilyen volt 2023! Évértékelő

Megvan az a jelenet az Indiana Jones első részéből, amikor Indi egy óriási kőgolyó elől menekül fejvesztve? Ilyennek éreztem a tavalyi évem…

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs!

Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Kedvenc medical tartalomgyártóim a TikTokon

Könnyed tartalom az év végére: szubjektív magyar tartalomgyártói ajánló a TikTok egészségügyi szegmenséből. A legkevésbé sem a követők száma vagy az együttműködő márkák éves bevétele alapján kerültek be a listámba a csatornák. Sokkal inkább a tartalom minősége vagy a szimpátia döntött. A legtöbben orvosok vagy azok lesznek hamarosan, de bekerült 1 kakukktojás is közéjük.