Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt.

De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni?

  • A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel indulnak az általános társaik mellett.
  • Gazdag szakmai tudással, állhatatos marketinggel és profi menedzsmenttel 1-2 éven belül eredményt tud hozni egy jól kitalált rendelő. Ezek nélkül viszont sokkal nehezebb lesz…

Az elmúlt években gyönyörű csillagokat fedeztem fel a fogászati rendelők egén, akik nagyon rövid idő alatt beérték és sokszor meg is haladták a „megdönthetetlennek hitt” konkurenciát. A titkuk pedig az volt, hogy kicsiként gyorsan alkalmazkodtak, ha kellett évente cseréltek arculatot, weboldalt, stratégiát. A bevételek nagy részét erre fordították: ki PR kampányra, ki jó fotósra, ki Instagram Ads-re…

Szóval nem lehetetlen a piac befolyásolása, de okosan kell tervezni már az elején!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...