Szemes Orsolya
Fogászati marketing szakember,
mesterdiplomás kommunikációs tanácsadó, diplomás tanár
Szemes Orsolya vagyok, a Fogászati Kommunikáció alapítója. 2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 17 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.
Orsival több éve dolgozunk együtt és bátran mondhatom, hogy az egyik legprofibb szakember, akivel valaha kooperáltam. Komoly szakértelem áll mögötte, lelkes, ötletgazdag és mindig számíthatok rá. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ezen a speciális területen keres marketinges segítséget.
Orsival jó dolgozni, mert professzionális látószögből világít meg olyan dolgokat, amit mi, nem-hozzáértők mindig másképp gondolnánk. Ebben a marketing-szférában ugyanis minden egy picit másképpen működik, mint azt az ember kívülállóként gondolná.
Aktív munkaévek száma
Fogászati marketing projektek
Képzett hallgatók száma
Amilyen fogászati területen már dolgoztam:
- 1-4 székes hazai rendelők,
- magyar tulajdonú külföldi rendelők,
- fogászati turizmus,
- magyar és külföldi tulajdonú fogtechnikai labor,
- implantátum kereskedés,
- fogászati anyag kereskedő,
- fogászati berendezés kereskedő,
- fogászati rendezvények,
- fogászati edukációs oldalak,
- fogászati apróhirdetési portálok
Külföldi lokációk, ahol pácienseket szereztünk:
- Írország
- Hollandia
- Németország
- Ausztria
- Franciaország
Olvastad már?
Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?
Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...
Nem megfelelő beteganyag? Ezért ne legyél „kuponos rendelő”!
A május 1-i Dentowl Talk komment szekciójában jót mulattak a fogorvosok a "kuponos rendelő" kifejezésen. A pandémiával járó leállás rengeteg fogászatot hozott nehéz helyzetbe - pont, mint a 2008-as gazdasági válság. Hiszem, vallom és tapasztalom, hogy nem kell állandó...
Milyen képanyagot készíts a bloghoz?
Hogyan tudod ezt otthonról, akár laptop nélkül kivitelezni úgy, hogy az esztétikus legyen? Petrekovits Márton (Marci), az utolsó reneszánsz marketingesek egyike a tegnapi blogolási témánkat folytatja. Sok-sok KÖNNYEN és GYORSAN használható tipp a videóban!Máskor is...

