Petrekovits Márton
Médiadesigner
Petrekovits Marci vagyok, 2012 óta állítok elő online marketingkommunikációs eszközöket. Szabadúszóként gyártok grafikákat, videókat, weboldalakat és szinte mindent, ami egy sikeres online jelenléthez szükséges. Az elmúlt évtizedben dolgoztam már multinacionális kereskedelmi üzletlánccal, nonprofit szervezettel, belekóstoltam a politikai kommunikáció keserű világába, segítettem elindítani egyszékes rendelőket, de rendszeresen dolgozom nagyobb, 6-8 székes fogászati rendelőkkel is.
A média design számos területén szereztem már tapasztalatot: rendszeresen dolgozom a MOME felnőttképzési intézményével, a MOME Opennel, de kommunikációs szakértőként a TEDxBudapest (és kapcsolt szerveződései) is visszatérő partnereim. Legszívesebben kis- és középvállalkozások mindennapi munkáját támogatom a kreatív oldalról.
Kedvenc területem a mozgókép, a social videótól a televíziós produkciókig dolgoztam már operatőrként, vágóként, világosítóként, rendezőként és gyártásvezetőként. Ezen kívül több tucat egyedi weboldalt hoztam létre és kezelek rendszeresen, így leginkább ezeken a területeken tudok hasznos, ready-to-use tudást átadni annak, aki nyitott a fejlődésre.

Aktív munkaévek száma
Fogászati projektek száma
Forgatott videók száma
Olvastad már?
Gyakran ismételt kérdések a fogászati marketinggel kapcsolatban
Nehezen igazodsz el a fogászati marketinggel kapcsolatos kifejezések között? Még csak ismerkedsz a különböző hirdetésekkel? Bizonytalan vagy a kezdő lépésekben? Összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a témában.
Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek
Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.
Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?
Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.
Fogaskerekek – mit tanulhatsz a képzéseken?
Keresőoptimalizálás – A Google első hely titka – MÁJUS 15.
Weboldal
Ezen a képzésen a weboldalakról, azok létrehozásáról, áttervezéséről tanulhatsz. Arról, hogy milyen technikai követelményeknek kell megfelelni, milyen keretrendszereket használhatsz, valamint a design- és a struktúra-tervezést is górcső alá vesszük.
Az egész napos képzés gyakorlati részében átrágjuk magunkat a sokak számára kellemetlen technikai részleteken – tudom, hogy ez nem a legjobb téma, de hidd el, itt indul a sikeres út!
Megismerkedhetsz a weboldaltervezés logikai alapjaival, majd példákon keresztül a webdesign aktuális trendjeivel – és persze azzal, hogy mit érdemes és mit nem érdemes követni.
Megtanulhatod, milyen eszközökkel segít nekünk a Google, hogy a weboldalunk a lehető legjobb helyen legyen.
Tartalomgyártás – elmélettől gyakorlatig
Ezen a képzésen megtanulhatod, hogyan írj könnyen értelmezhető, befogadható és aktivizáló tartalmakat – mire kell ügyelj, ha blogbejegyzést, aloldal szöveget vagy akár egy Facebook bejegyzést írsz.
Megismerkedhetsz a kreatív tartalomgyártás elméletével és gyakorlatával, majd magad is kipróbálhatsz olyan eszközöket, melyek segítenek az online jelenlétben.
Jelentkezz még ma a képzésre!
Ezen a komplex, átfogó képzésen ezt mutatjuk majd meg neked. 14 éve készítünk honlapokat fogászatoknak, több száz fogászati blogbejegyzés készítettünk már. Szerződött rendelőink közül van, aki egyáltalán nem költ fizetett hirdetésre, mégis várólista alapján tudják behívni a betegeket.