Szemes Orsolya

Fogászati marketing szakember,
mesterdiplomás kommunikációs tanácsadó, diplomás tanár

Szemes Orsolya vagyok, a Fogászati Kommunikáció alapítója. 2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 17 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.

Orsival több éve dolgozunk együtt és bátran mondhatom, hogy az egyik legprofibb szakember, akivel valaha kooperáltam. Komoly szakértelem áll mögötte, lelkes, ötletgazdag és mindig számíthatok rá. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ezen a speciális területen keres marketinges segítséget.

Dr. Nagy Zsolt

alapító tulajdonos, fogszakorvos, Differental Fogorvosi Rendelő

Orsival jó dolgozni, mert professzionális látószögből világít meg olyan dolgokat, amit mi, nem-hozzáértők mindig másképp gondolnánk. Ebben a marketing-szférában ugyanis minden egy picit másképpen működik, mint azt az ember kívülállóként gondolná.

Vannak fix dolgok és arra épülnek rá a pluszok. Utóbbiak sokszor kísérletek, de Orsi elég jól keveri össze a vegyületeket…
Dr. Lászlófy Csaba

alapító tulajdonos, szájsebész-implantológus szakorvos, Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinika

Aktív munkaévek száma

Fogászati marketing projektek

Képzett hallgatók száma

Amilyen fogászati területen már dolgoztam:

  • 1-4 székes hazai rendelők,
  • magyar tulajdonú külföldi rendelők,
  • fogászati turizmus,
  • magyar és külföldi tulajdonú fogtechnikai labor,
  • implantátum kereskedés,
  • fogászati anyag kereskedő,
  • fogászati berendezés kereskedő,
  • fogászati rendezvények,
  • fogászati edukációs oldalak,
  • fogászati apróhirdetési portálok

Külföldi lokációk, ahol pácienseket szereztünk:

  • Írország
  • Hollandia
  • Németország
  • Ausztria
  • Franciaország

Olvastad már?

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.