Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

Mihez kezdj a TikTok közösségi oldallal, ha elmúltál 14 éves és a rendelőd kommunikációjába szeretnéd bevonni? Egyáltalán jelen kell-e lenned a létező összes platformon, mint fogorvos?
 
A Dental Menedzser podcast szuper platform, mert rengeteg nézőpontot meg tudunk mutatni a hallgatóknak, így nem csak a veled szerződésben álló marketing cég véleményét hallhatod a témáról.
 
  • Az adás házigazdája dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya fogorvos, egészségügyi menedzser.
  • A gazdasági oldalt Máté Zoltán fogászati közgazdász, a Dental Menedzser alapító-tulajdonosa képviselte.
  • A tartalomgyártói-fogászat szakmai oldalon Mester Emese dentalhigiénikus, a Tudatos Szájápolás és Dentalhigiénikus vagyok közösség alapítója állt, aki feketeöves közösségi média menedzser.
  • A marketing-adat oldalon pedig én, Szemes Orsolya ültem.

Miért jó a fogászatoknak a TikTok?

Pro
A TikTok közösségi oldal marketing szempontból azért jó, mert iszonyatos gyorsan tudnak terjedni a videók. Miközben vért izzadunk, hogy a követőink NEGYEDÉHEZ eljusson egy tartalom a Facebookon, addig a TikTokon, egy újnak számító profilon, két nap alatt egy közepesen jó/érdekes videóval 12.000 főhöz jutottunk el az egyik rendelővel, és ez a szám azóta is napról napra növekszik. Ehhez mindössze annyira volt szükség, hogy a platform szabályai szerint készítsünk tartalmat. 
 
Tehát előre gyártott YouTube, Reels stb. videók nem működnek rajta.
Kontra
Igen, rendkívül látványos eredményeket tudunk mutatni az ügyfeleknek, és van is belőle konverzió: azaz érkeznek a bejelentkezések a platformról. Viszont nem tudunk szűrni sem lokáció, sem közönség szerint. Boldog-boldogtalannak dobálja fel a videót az algoritmus, így kommentálnak az ország másik végéről obszcén dolgokat a doktornőnek a frusztrált férfiak. Eközben az Instagramon vagy Youtube-on kevesebb követőnk van, de ők valóban releváns páciens-magok, akikkel az orvosnak is jobb érzés dolgozni. 
 
Én sose hajtottam a tízezres követőszámra. Szerintem fontosabb, hogy csak valóban aktív, kötődő rajongóink legyenek – a rendelő számára legrelevánsabb platformon. Ám mégis vannak rendelői sikersztorik a TikTokon, akik százezres követőbázissal dolgoznak. Aki kimarad, lemarad? A podcast adásban választ kapsz a kérdésre!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Folytatódnak a jótékonysági látogatások!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊

Újabb krízisközpontban járt a Dental Meetup csapata!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy Mester Emese vezetésével múlt pénteken újabb szájhigiéniás tanácsadásban részesültek a leginkább rászoruló gyerekek és felnőttek!

5 páciensszerző mentőöv fogászatoknak

Megcsappant a pácienseid száma? Jelen helyzetben kizárólag online eszközök vannak a kezedben, melyekkel hatást gyakorolhatsz a naptárad foglaltsági szintjére. Mit tegyél és mit ne?

Önérvényesítés a munkaerőpiacon – fogászati asszisztenseknek

Online webinárral készülünk Nektek Szemes Orsolyával, a Fogászati kommunikáció alapítójával. A téma: Önérvényesítés a munkaerőpiacon.

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.