Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.

Ezúttal az SOS Krízisalapítvány három fővárosi anyaotthonára esett a választásunk, a IV., XIV. és XVI. kerületben. Az intézményekkel való egyeztetésből és háttérmunkából újfent oroszlánrészt vállalt a Tudatos Szájápolás megálmodója, Emese Mester, aki természetesen tevékenyen is kivette a részét a fogászati prevenciós részből a XVI. kerületben. A IV. kerületben Dr. Szabó Dániel mesélt a szájápolásról a kicsiknek és nagyoknak, míg a XIV. kerületbe pedig Dr. Radánovics-Nagy Dániel és Radánovics-Deáki Dóra látogatott el.

Egy cseppnyi figyelem

Abban bízunk, hogy a családok átmeneti otthonában élőknek sikerült egy kis mosolyt csalnunk az arcukra, hiszen sokuk számos tekintetben a kilátástalanság és krízishelyzetek olyan hálójában él, amit mi, szerencsések el sem tudunk képzelni…

Óriási hálával és köszönettel tartozunk a Dental Meetup összes résztvevőjének, és azoknak is, akik nem voltak ott, de akár magánemberként, akár cégként tettek felajánlásokat; ugyanígy a Jordan Hungary cégnek, akik ezúttal is rengeteg remek, korcsoport-specifikus termékkel támogatták az ügyet!

Ehhez két oldalról érkeztek felajánlások. Egyfelől a Dental Meetupok résztvevőitől, mely karitatív eseménysorozatot a Dr. Radánovics Dániellel  hívtunk életre. Ezek bevételei képezték az alap egyik részét, és ehhez csatlakozott a Dr. Kovácsffy Krisztina vezette Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinika.

Terveink szerint a jövő évben újabb Dental Meetupokat organizálunk majd; részint hogy a hazai fogászati szektor képviselőinek egy laza, de mégis tartalmas közösségépítő-ismerkedős rendezvénysorozatot adjunk – miközben jótékonykodunk. Ha van kedvetek, csatlakozzatok! 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

I. Dental Meetup – Vendég: Dr. Volom András

A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Így egy hét és rengeteg pozitív visszajelzés távlatából azt kell mondanom, jó döntés volt!

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.