Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.

Ezúttal az SOS Krízisalapítvány három fővárosi anyaotthonára esett a választásunk, a IV., XIV. és XVI. kerületben. Az intézményekkel való egyeztetésből és háttérmunkából újfent oroszlánrészt vállalt a Tudatos Szájápolás megálmodója, Emese Mester, aki természetesen tevékenyen is kivette a részét a fogászati prevenciós részből a XVI. kerületben. A IV. kerületben Dr. Szabó Dániel mesélt a szájápolásról a kicsiknek és nagyoknak, míg a XIV. kerületbe pedig Dr. Radánovics-Nagy Dániel és Radánovics-Deáki Dóra látogatott el.

Egy cseppnyi figyelem

Abban bízunk, hogy a családok átmeneti otthonában élőknek sikerült egy kis mosolyt csalnunk az arcukra, hiszen sokuk számos tekintetben a kilátástalanság és krízishelyzetek olyan hálójában él, amit mi, szerencsések el sem tudunk képzelni…

Óriási hálával és köszönettel tartozunk a Dental Meetup összes résztvevőjének, és azoknak is, akik nem voltak ott, de akár magánemberként, akár cégként tettek felajánlásokat; ugyanígy a Jordan Hungary cégnek, akik ezúttal is rengeteg remek, korcsoport-specifikus termékkel támogatták az ügyet!

Ehhez két oldalról érkeztek felajánlások. Egyfelől a Dental Meetupok résztvevőitől, mely karitatív eseménysorozatot a Dr. Radánovics Dániellel  hívtunk életre. Ezek bevételei képezték az alap egyik részét, és ehhez csatlakozott a Dr. Kovácsffy Krisztina vezette Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinika.

Terveink szerint a jövő évben újabb Dental Meetupokat organizálunk majd; részint hogy a hazai fogászati szektor képviselőinek egy laza, de mégis tartalmas közösségépítő-ismerkedős rendezvénysorozatot adjunk – miközben jótékonykodunk. Ha van kedvetek, csatlakozzatok! 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

Újabb krízisközpontban járt a Dental Meetup csapata!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy Mester Emese vezetésével múlt pénteken újabb szájhigiéniás tanácsadásban részesültek a leginkább rászoruló gyerekek és felnőttek!

5 páciensszerző mentőöv fogászatoknak

Megcsappant a pácienseid száma? Jelen helyzetben kizárólag online eszközök vannak a kezedben, melyekkel hatást gyakorolhatsz a naptárad foglaltsági szintjére. Mit tegyél és mit ne?

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga.

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...