Szemes Orsolya

Fogászati marketing szakember,
mesterdiplomás kommunikációs tanácsadó, diplomás tanár

Szemes Orsolya vagyok, a Fogászati Kommunikáció alapítója. 2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 17 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.

Orsival több éve dolgozunk együtt és bátran mondhatom, hogy az egyik legprofibb szakember, akivel valaha kooperáltam. Komoly szakértelem áll mögötte, lelkes, ötletgazdag és mindig számíthatok rá. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ezen a speciális területen keres marketinges segítséget.

Dr. Nagy Zsolt

alapító tulajdonos, fogszakorvos, Differental Fogorvosi Rendelő

Orsival jó dolgozni, mert professzionális látószögből világít meg olyan dolgokat, amit mi, nem-hozzáértők mindig másképp gondolnánk. Ebben a marketing-szférában ugyanis minden egy picit másképpen működik, mint azt az ember kívülállóként gondolná.

Vannak fix dolgok és arra épülnek rá a pluszok. Utóbbiak sokszor kísérletek, de Orsi elég jól keveri össze a vegyületeket…
Dr. Lászlófy Csaba

alapító tulajdonos, szájsebész-implantológus szakorvos, Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinika

Aktív munkaévek száma

Fogászati marketing projektek

Képzett hallgatók száma

Amilyen fogászati területen már dolgoztam:

  • 1-4 székes hazai rendelők,
  • magyar tulajdonú külföldi rendelők,
  • fogászati turizmus,
  • magyar és külföldi tulajdonú fogtechnikai labor,
  • implantátum kereskedés,
  • fogászati anyag kereskedő,
  • fogászati berendezés kereskedő,
  • fogászati rendezvények,
  • fogászati edukációs oldalak,
  • fogászati apróhirdetési portálok

Külföldi lokációk, ahol pácienseket szereztünk:

  • Írország
  • Hollandia
  • Németország
  • Ausztria
  • Franciaország

Olvastad már?

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

A nagy öregek dilemmája

A nagy öregek dilemmája

Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a...

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...