Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak “szexinek” a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt.

Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön, szponzoráltunk fogászati rendezvényt, készült magazin megjelenés, interjú, banner hirdetés… És ezek NEM HOZTAK eredményt.

Volt viszont egy jól működű webshop, aktív kapcsolati háló, ami “fű alatt” behozta az ügyfeleket. Csak kis idő után tudatosult bennünk, hogy hiányzik a cégből, a márkából a “szexi faktor”… És egyszerűen el kell engednünk mindazt, ami korábban más fogászati márkáknál bevált.

Ha a te márkád sem tartozik a szexi termékek közé, vesd be a gerillamarketinget és terjeszkedj máshogy! Mérd a kampányok sikerességét, tervezz újra és próbálkozz alternatív megoldásokkal!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Nem megfelelő beteganyag? Ezért ne legyél “kuponos rendelő”!

A május 1-i Dentowl Talk komment szekciójában jót mulattak a fogorvosok a "kuponos rendelő" kifejezésen. A pandémiával járó leállás rengeteg fogászatot hozott nehéz helyzetbe - pont, mint a 2008-as gazdasági válság. Hiszem, vallom és tapasztalom, hogy nem kell állandó...

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...