Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak „szexinek” a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt.

Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön, szponzoráltunk fogászati rendezvényt, készült magazin megjelenés, interjú, banner hirdetés… És ezek NEM HOZTAK eredményt.

Volt viszont egy jól működű webshop, aktív kapcsolati háló, ami „fű alatt” behozta az ügyfeleket. Csak kis idő után tudatosult bennünk, hogy hiányzik a cégből, a márkából a „szexi faktor”… És egyszerűen el kell engednünk mindazt, ami korábban más fogászati márkáknál bevált.

Ha a te márkád sem tartozik a szexi termékek közé, vesd be a gerillamarketinget és terjeszkedj máshogy! Mérd a kampányok sikerességét, tervezz újra és próbálkozz alternatív megoldásokkal!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

Peres ügyek a rendelőben – Működő megoldások

Élő webinár a rendelői peres ügyekről. Miket tapasztalunk mostában, hogyan érdemes kezelni és hogyan nem a perrel fenyegő pácienseket

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.