Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak „szexinek” a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt.

Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön, szponzoráltunk fogászati rendezvényt, készült magazin megjelenés, interjú, banner hirdetés… És ezek NEM HOZTAK eredményt.

Volt viszont egy jól működű webshop, aktív kapcsolati háló, ami „fű alatt” behozta az ügyfeleket. Csak kis idő után tudatosult bennünk, hogy hiányzik a cégből, a márkából a „szexi faktor”… És egyszerűen el kell engednünk mindazt, ami korábban más fogászati márkáknál bevált.

Ha a te márkád sem tartozik a szexi termékek közé, vesd be a gerillamarketinget és terjeszkedj máshogy! Mérd a kampányok sikerességét, tervezz újra és próbálkozz alternatív megoldásokkal!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Szemét kérdés – Költségcsökkentés a rendelőben

Hogyan lehet csökkenteni az ipari mennyiségű szemetet a rendelőben? Mi történik a kommunális szemétbe kidobott veszélyes hulladékkal?
Ezekre a kérdésekre keressük a választ ma meghívott vendégeinkkel.

Fejlesztő vagy designer? Melyik mellett dönts?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk: Kit bízzunk meg a feladattal? Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet

“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...

Folytatódnak a jótékonysági látogatások!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊