Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak „szexinek” a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt.
Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön, szponzoráltunk fogászati rendezvényt, készült magazin megjelenés, interjú, banner hirdetés… És ezek NEM HOZTAK eredményt.
Volt viszont egy jól működű webshop, aktív kapcsolati háló, ami „fű alatt” behozta az ügyfeleket. Csak kis idő után tudatosult bennünk, hogy hiányzik a cégből, a márkából a „szexi faktor”… És egyszerűen el kell engednünk mindazt, ami korábban más fogászati márkáknál bevált.
Ha a te márkád sem tartozik a szexi termékek közé, vesd be a gerillamarketinget és terjeszkedj máshogy! Mérd a kampányok sikerességét, tervezz újra és próbálkozz alternatív megoldásokkal!