Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a tapasztalatuk gyarapszik, mégsem tudnak növekedni, van, akiknél a stagnálás is kérdéses…

  • Az első lépés, hogy tudatosítani kell magukban: a VILÁG MEGVÁLTOZOTT. (Nem drámaian, de azért jelentősen).
  • Azzal, ami elhozta őket idáig, nem tudnak tovább menni.
  • Változtatni kell: lehet, hogy csak szemléletmódot, de az is lehet, hogy a teljes technológiai hátteret. Hogy kinek mit, az változó lehet.

Ám az is lehet, hogy NEM KELL NŐNI, nem kell nagyobbnak lenni… Nem mindig az a siker mérőszáma, hogy hány székes a rendelő, hány millióval több a havi bevétel.

Ez akkor fontos, ha NEKED fontos, ha ezt érzed belülről. Ám egy stabil, jól működő, jó hírű rendelő/labor kevesebb terhet tud jelenteni, mint egy praxisóriás… és ez egy idő után fontos fokmérővé válhat.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.

Folytatódnak a jótékonysági látogatások!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!

Gyakran ismételt kérdések a fogászati marketinggel kapcsolatban

Nehezen igazodsz el a fogászati marketinggel kapcsolatos kifejezések között? Még csak ismerkedsz a különböző hirdetésekkel? Bizonytalan vagy a kezdő lépésekben? Összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a témában. 

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Újabb krízisközpontban járt a Dental Meetup csapata!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy Mester Emese vezetésével múlt pénteken újabb szájhigiéniás tanácsadásban részesültek a leginkább rászoruló gyerekek és felnőttek!