Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a tapasztalatuk gyarapszik, mégsem tudnak növekedni, van, akiknél a stagnálás is kérdéses…

  • Az első lépés, hogy tudatosítani kell magukban: a VILÁG MEGVÁLTOZOTT. (Nem drámaian, de azért jelentősen).
  • Azzal, ami elhozta őket idáig, nem tudnak tovább menni.
  • Változtatni kell: lehet, hogy csak szemléletmódot, de az is lehet, hogy a teljes technológiai hátteret. Hogy kinek mit, az változó lehet.

Ám az is lehet, hogy NEM KELL NŐNI, nem kell nagyobbnak lenni… Nem mindig az a siker mérőszáma, hogy hány székes a rendelő, hány millióval több a havi bevétel.

Ez akkor fontos, ha NEKED fontos, ha ezt érzed belülről. Ám egy stabil, jól működő, jó hírű rendelő/labor kevesebb terhet tud jelenteni, mint egy praxisóriás… és ez egy idő után fontos fokmérővé válhat.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Ilyen volt 2024! Évértékelő

A 2024-es évem - tőlem szokatlan módon - rengeteg változással, változtatással telt. Nyitottunk képzési központot, felbomlottak évek óta tartó együttműködések, tanítottam sokat és ősszel ellátogattam a világ másik felére is.A 2023-as évzárómat azzal zártam, ahogy...

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!

A Facebook oldalamon már többször találkozhattál egy konkrét eszközzel, amivel véleményeket szoktunk kérni a fogászati rendelőben. Ez a technika megkönnyíti és meggyorsítja az értékelések bekérését, és akkor is működik, ha a recepció úszik a mindennapos feladataiban....

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!

Önérvényesítés a munkaerőpiacon – fogászati asszisztenseknek

Online webinárral készülünk Nektek Szemes Orsolyával, a Fogászati kommunikáció alapítójával. A téma: Önérvényesítés a munkaerőpiacon.