Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a tapasztalatuk gyarapszik, mégsem tudnak növekedni, van, akiknél a stagnálás is kérdéses…

  • Az első lépés, hogy tudatosítani kell magukban: a VILÁG MEGVÁLTOZOTT. (Nem drámaian, de azért jelentősen).
  • Azzal, ami elhozta őket idáig, nem tudnak tovább menni.
  • Változtatni kell: lehet, hogy csak szemléletmódot, de az is lehet, hogy a teljes technológiai hátteret. Hogy kinek mit, az változó lehet.

Ám az is lehet, hogy NEM KELL NŐNI, nem kell nagyobbnak lenni… Nem mindig az a siker mérőszáma, hogy hány székes a rendelő, hány millióval több a havi bevétel.

Ez akkor fontos, ha NEKED fontos, ha ezt érzed belülről. Ám egy stabil, jól működő, jó hírű rendelő/labor kevesebb terhet tud jelenteni, mint egy praxisóriás… és ez egy idő után fontos fokmérővé válhat.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

ChatGPT első hely: Így lehetsz első az ajánlásokban!

Pár éve még a Google első helyért küzdöttünk, 2025-re viszont átvette a helyét a ChatGPT ranglista. A rendelőknél, akikkel dolgozom, megjelent egy új konverziós forrás: a ChatGPT, és egyre több foglalás érkezik innen. Mi alapján rangsorolja a találatok a ChatGPT? Mutatom!

Peres ügyek a rendelőben – Működő megoldások

Élő webinár a rendelői peres ügyekről. Miket tapasztalunk mostában, hogyan érdemes kezelni és hogyan nem a perrel fenyegő pácienseket

Ha nem a marketing miatt kell weboldal a rendelődnek – Dentique Budapest

Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával.

Hirdetések a jövőből! – Ilyen a japán reklám

Tavaly volt szerencsém két hetet Japánban tölteni (szinte Dr. Póti Lászlóval egyidőben), és szó szerint nem tudtam figyelmen kívül hagyni a reklámkultúrát. Óriási beszélő videós hirdetések a házfalakon, interaktív tabletek a drogériákban és az átkelőknél… Ilyen hírverés várható nálunk is a jövőben?

Külföldi tulajdonú fogorvosi rendelők helyzete

Mi történt a covid első és második hullámában a külföldi magyar tulajdonú rendelőkkel? Van-e vagy lesz-e hatással a magyar piacra a kiutazni nem tudó orvosok munkakeresése?

Yandex Direct – Így működik orosz “Google Ads”!

2024-ben volt alkalmam megismerni az “orosz Google Ads-t”, a Yandex Direct-et. Milyen lépéseken kell végigmenni ahhoz, hogy létrehozz egy hirdetési fiókot? Milyen mérési lehetőségek vannak? Miben különbözik a Google Ads-től? Mutatom!