Nagy sikerrel zajlott a III. Dental Meetup a DentOwl Academy és a Fogászati kommunikáció szervezésében. Vendégünk a Halott Pénz zenekar énekese, Járai Márk volt. Annó pécsi fogorvostan-hallgató volt, így akadt téma a fogászat kapcsán is bőven, de az élet nagy dolgai is szóba kerültek. 

A kötetlen beszélgetés során természetesen előkerült a gitár is, Márk néhány számmal is megörvendeztette a közönséget. Az este bevétele egy karitatív alapot gyarapít, amiből az ország legszegényebb sorában lévő gyermekeinek viszünk szájápolási termékeket. Ehhez a Jordan Hungary támogatását élvezhetjük elsőként. Az esemény fő mecénása a Kulzer Hungary, média partnere és szponzora a Dental World illetve a Dental Press Hungary – hálás köszönet érte mindenkinek! 

Mi az a Dental Meetup?

A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Ha szeretnél csatlakozni egy következő alkalomhoz, kövesd a Facebook oldalunkat és a weboldalunkat, ahol közzétesszük az aktuális eseményeket!
 
 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

HOL nyiss rendelőt?

Minden második fogorvos a "gazdag kerületekben" tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért. Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen...

Értékesítés az IDS-en

Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt. Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de...

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.