Makó János az ország – és talán a világ – egyik legismertebb fogtechnikus mestere. Milyen úgy összességében a fogászat a világ különböző részein? Erre óriási rálátással bír, tekintettel arra, hogy összeszámolni is nehéz (mi azért megtettük), hány országban járt az elmúlt években kurzust tartani. De volt még sok más téma is, az Élet nagy dolgairól. 

Vendégünk ezúttal János Makó fogtechnikus volt. Azon túlmenően, hogy egy jó hangulatú beszélgetést követően egy legalább annyira jó hangulatú iszogatós-ismerkedős este alakult, a bevétel jelentős részét halmozottan hátrányos helyzetű (HHH-s) gyermekek megsegítésére fordítjuk: agilis asszisztensekkel-higiénikusokkal karöltve szájhigiénés termékeket juttatunk el a leginkább rászorulók részére.

Már elindítottuk a folyamatot, a felhívásunkra 39 HHH-s intézmény jelentkezett (anyaotthonok, óvodák, tanodák). Szerintem ez döbbenetes szám… Számunkra nehezen felfogható, de rengeteg gyermeknek nincs saját fogkeféje (és persze sok más egyéb sem) – tegyünk közösen ez ellen! Várjuk cégek és magánszemélyek felajánlásait is, akik szívesen csatlakoznának ehhez a kezdeményezéshez!

Az I. DentOwl Meetup alkalmával 31.500 HUF-ot gyűjtöttünk össze, amelyet Dr. Zsolt Karászi igen gáláns módon megduplázott, majd ezen felbuzdulva többen is (Varga Tünde, Csilla Kis-Ferencsik, László Prazsák) utaltak, így már cca. 150.000 HUF-nál tartunk! Időközben felajánlotta segítségét a Jordan Hungary cég is.

A többi képért lapozz!
 

Hogyan érezték magukat a résztvevők?

Több szempontból is örültem, hogy kimozdultam pénteken este, hogy meghallgassam Makó Jánost a II. Dentowl Meetup-on. Üdítő volt egy ilyen jóhangulatú, kötetlen beszélgetés. Élmény volt találkozni rég nem látott kollégákkal. Az pedig hab a tortán, hogy még jótékonykodtunk is.

Dani nagyon ért a szavakhoz és Jana sem maradt alul, nemcsak a fogakról tud összeszedetten fogalmazni. Az első Dentowl Meetup volt amin résztvettem, de biztosan nem az utolsó. Köszönöm Radánovics-Nagy Dániel – nek és Orsolya Szemes – nek lelkesedésüket és energiájukat! Meggyőződésem, hogy a hétköznapokra is pozitívan hat, ha a szakma képviselői ilyen eseményeken is közelebb kerülhetnek egymáshoz.

Péry Eleonóra

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpontban

Évek óta hagyomány nálunk, hogy Mester Emesével és Dr. Radánovics-Nagy Dániellel az év végén ellátogatunk egy SOS Krízisközpontba. Ez az idei évben sem volt másként: Jordan Hungary szájápolási termékeket és gyümölcsöket vittünk a valóban rászorulóknak.

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs!

Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga.

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Nézd meg a teljes beszélgetést itt:Vagy olvasd el röviden most. Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni...

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?