“Egy ilyen fogsor, mint ami nektek van, nekem csak álom” – hangzott el az egyik édesanya szájából a mondat, mikor Emese Mester-rel és Dr. Radánovics-Nagy Dániel – fogorvos-sal a közös képet készítettük. A Dental Meetup karitatív programjában egy budapesti anyaotthonban jártunk.

Ebben az anyaotthonban olyan családok tartózkodnak, akik kapcsolati erőszakból menekülnek egy szebb jövő felé. Érthető okokból egyetlen édesanya és gyermek arcát sem mutatjuk.

A jövőbe fektetett hit

Azért, hogy a jelenlévő gyermekeknek a meglévő, ép fogazat ennyi idősen ne legyen elérhetetlen cél, a Jordan Hungary jóvoltából korcsoport specifikus fogkeféket és fogkrémeket vittünk, illetve Emese készült egy interaktív előadással is. Dr. Radánovics-Nagy Dániel megtanította nekik a helyes fogmosást, amit együtt gyakoroltak. Jómagam pedig az elmaradhatatlan almával járultam hozzá az esemény sikeréhez. A látogatásunkat közös színezéssel zártuk, ezt az élményt is a Jordan Hungary, valamint Mester Emese biztosította a jelenlévőknek.
 
A gyermekek rendkívül szeretetteljesek, nyitottak és együttműködőek voltak. Akadtak torokszorító pillanatok, hiszen ezek az emberek számunkra felfoghatatlan nélkülözésben, de leginkább bizonytalanságban, félelemben élték az eddigi életüket.
 
Már megvan a két következő intézmény, ahová hamarosan ellátogatunk.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

A nagy öregek dilemmája

Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a...

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

5 páciensszerző mentőöv fogászatoknak

Megcsappant a pácienseid száma? Jelen helyzetben kizárólag online eszközök vannak a kezedben, melyekkel hatást gyakorolhatsz a naptárad foglaltsági szintjére. Mit tegyél és mit ne?