“Egy ilyen fogsor, mint ami nektek van, nekem csak álom” – hangzott el az egyik édesanya szájából a mondat, mikor Emese Mester-rel és Dr. Radánovics-Nagy Dániel – fogorvos-sal a közös képet készítettük. A Dental Meetup karitatív programjában egy budapesti anyaotthonban jártunk.

Ebben az anyaotthonban olyan családok tartózkodnak, akik kapcsolati erőszakból menekülnek egy szebb jövő felé. Érthető okokból egyetlen édesanya és gyermek arcát sem mutatjuk.

A jövőbe fektetett hit

Azért, hogy a jelenlévő gyermekeknek a meglévő, ép fogazat ennyi idősen ne legyen elérhetetlen cél, a Jordan Hungary jóvoltából korcsoport specifikus fogkeféket és fogkrémeket vittünk, illetve Emese készült egy interaktív előadással is. Dr. Radánovics-Nagy Dániel megtanította nekik a helyes fogmosást, amit együtt gyakoroltak. Jómagam pedig az elmaradhatatlan almával járultam hozzá az esemény sikeréhez. A látogatásunkat közös színezéssel zártuk, ezt az élményt is a Jordan Hungary, valamint Mester Emese biztosította a jelenlévőknek.
 
A gyermekek rendkívül szeretetteljesek, nyitottak és együttműködőek voltak. Akadtak torokszorító pillanatok, hiszen ezek az emberek számunkra felfoghatatlan nélkülözésben, de leginkább bizonytalanságban, félelemben élték az eddigi életüket.
 
Már megvan a két következő intézmény, ahová hamarosan ellátogatunk.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

Mutasd a fogad, megmondom, ki vagy! Igazságügyi fogorvosszakértők

Az igazságügyi fogorvostan a szakma végtelenül izgalmas határterülete, melynek módszerei rutinszerűen alkalmazott részét képezik az igazságügyi személyazonosítás tárházának – akár ha bűnfelderítésre, harapásnyomok vizsgálatára, akár ha katasztrófák és halálos tömegszerencsétlenségek áldozatainak identifikálására gondolunk.

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga.

Nem megfelelő beteganyag? Ezért ne legyél „kuponos rendelő”!

A május 1-i Dentowl Talk komment szekciójában jót mulattak a fogorvosok a "kuponos rendelő" kifejezésen. A pandémiával járó leállás rengeteg fogászatot hozott nehéz helyzetbe - pont, mint a 2008-as gazdasági válság. Hiszem, vallom és tapasztalom, hogy nem kell állandó...

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...