Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

“Hirdetésedet elutasítottuk!” – az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított Facebook vagy Instagram hirdetésre.

“Foghiánnyal küzdesz?” Amikor a megfogalmazás szerencsétlen

A Meta az irányelveiben világosan megfogalmazza, hogy tilos minden olyan fizikai vagy mentális egészségre vonatkozó kijelentést megjelentetni, ami negatív érzéseket kelthet az olvasóban. A “Foghiánnyal küzdesz?” nyitómondat bár marketing szempontból rendkívül lényegretörő, sőt, még az érzésekre is hat, mégsem használható. 

Az implant ajánlatok akkor fognak átmenni, ha általánosan fogalmazol, és inkább a kezelésre helyezed a hangsúlyt, vagy egy páciens történetébe ágyazod az üzenetedet. A marketing elveket (pl. érzelmekre hatás) nem érdemes elengedni, úgy kell megfogalmazni, hogy a kecske is jóllakjon, de a káposzta is megmaradjon.

Amiket nekem átengedett a rendszer címsorként vagy leírásként: 

  • Szájüregi rákszűrés a Sanoralban
  • Fogászati implantátumon gondolkodik?
  • Fogászati implantátumot szeretne? Nem tudja, hogy lehetséges-e a beültetés? Vagy egyszerűen csak kíváncsi? 

Amikor a képek a ludasak

Sajnos nem csak a szövegre, hanem a hirdetéshez használt képekre is kiemelt figyelmet fordít a Meta rendszere. A túl közeli szájfotók, műtéti képek, előtte-utána anyagok, sőt, néhány kezelés közben használt illusztrációs fotó is kiveri a biztosítékot Zuckerberg csapatánál.

Bár több szituációban szoktam újraellenőrzést kérni, ám ilyenkor kifejezetten nem ajánlom, mert fiók tiltás vagy korlátozás lehet a vége. Egy fül-orr-gégészeti vizsgálati fotót tiltott le erőszakra hivatkozva, és hiába kértem többször manuális jóváhagyást, több napos tiltás lett a vége. 

Korábban gyakran javasoltam, hogy az előtte-utána fotókból készüljön videógaléria, mert azt elfogadta a rendszer, ám az elmúlt időszakban azt is elkezdte tiltani. A hosszabb, kb 30 mp-es, videókból álló előtte-utána eredményt bemutató Reelseket viszont szereti a felület.

Amik gond nélkül működnek:

  • AI generálta illusztrációs fotók
  • Páciensekről készült utána képek
  • Grafikus hirdetési anyagok
3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet / Fogászati kommunikáció

Amikor új csapattagot keresel

Az egészségügy mellett a munkaerő-keresés is a kifejezetten szigorú hirdetési kategóriába esik. Itt tilos szűkíteni érdeklődési körre, nemre vagy életkorra. Az egyedüli célzási lehetőség a lokáció: azt be tudod állítani, hogy milyen városból vagy megyéből keresel munkaerőt. Ám ezt is csak jó nagy ráhagyással (30 km távolsággal) szokta engedni, hogy az agglomerációból is érkezhessenek potenciális jelöltek. 

A kampánybeállításnál a Kampány nevének megadása után kötelező beállítani a Speciális hirdetési kategória opcióknál az Employment / Foglalkoztatás lehetőséget. 

Ezt a mezei hirdetéseknél, pl. promócióknál nem kell kitölteni, de az alábbi témáknál kötelező:

  • ingatlanhirdetés 
  • politikai tartalom 
  • hitel
  • álláshirdetés

Bár a mai PC világban ugye nem sok mindenre van ráhatásod, ha álláshirdetésről van szó, de a hirdetés kreatívjában használhatsz olyan nemű egyént, akire vágysz. Tehát ha asszisztens hölgyet keresel, akkor lehet a képen egyenruhás nő vagy a meglévő kollégáid.

Mit tehetsz, ha elutasították a hirdetésedet?

(1) Kérhetsz manuális felülbírálatot.

A Meta hirdetéseket nem valós emberek, hanem robotok kezelik különböző promtok alapján. Manuális felülbírálattal a legtöbb esetben átmegy a tiltott tartalom, de mindig olvasd el, milyen kategóriára hivatkozva tiltották le a hirdetésed. Többszöri (tehát 2-3) ellenőrzést nem javaslom, ilyenkor érdemes átírni a szöveget vagy cserélni a kreatívot. 

(2) Módosítsd a hirdetésedet!

Ez a lehetőség a leggyorsabb, legkönnyebb és leghatékonyabb. Kerüld a személyes megfogalmazásokat, a kétértelmű kifejezéseket vagy negatív tartalmakat. Újraküldés után át szokott menni a rendszeren.

(3) Készíts másik hirdetést!

A duplikáció gombbal másodpercek alatt készíthetsz azonos célzási beállítással, de más szöveggel vagy képpel készített hirdetéseket. A fenti hibákat orvosolva tiszta lappal indulhatsz.

Ezt olvasva mégis elakadtál? Keress bizalommal az info@fogaszatikommunikacio.hu címen, 11 év hirdetési tapasztalattal tudok segíteni neked! 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

Fogászati asszisztensi kompetenciák a digitális munkafolyamatokban

Meggyőződésünk ugyanis, hogy számos digitális munkafolyamatba tevékenyen involválódhatnak a fogászati asszisztensek – persze csak akkor, ha rendelkeznek a megfelelő elméleti és gyakorlati tudással; ha viszont felvértezik magukat ezzel a tudással, úgy elképesztő lépéselőnybe kerülnek a munkaerőpiacon.

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.

Fejlesztő vagy designer? Melyik mellett dönts?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk: Kit bízzunk meg a feladattal? Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?