Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.
A Dental Menedzser podcast legújabb részében a fogászati marketing egyik alap eleméről, a fogászati SEO-ról, azaz a keresőmotorokban való lehető legjobb szereplésről beszélgettünk.
 
 
Az adás házigazdája dr. Fügedi-Hegedűs Orsolya fogorvos, egészségügyi menedzser, az orvosi oldalt ketten is képviselték dr. Jurácsik Tímea fogorvos, HR szakértő, coach, valamint dr. Zsubori László fogorvos személyében. A fogászati marketing szakmai oldalán pedig én ültem.

 

Szuper volt, hogy ennyiféle nézőpont képviseltette magát!

  • Jurácsik doktornő a gyermekeitől kérdezte meg adás előtt, minek a rövidítése a SEO, és honnan kellene ismernie.
  • Zsubori doktor úr rendelőjében külső marketing szakértő van, aki sokszor hívta fel a figyelmét a SEO fontosságára, és ha nem is minden hónapban, de aktívan foglalkozik azzal, hogy blogposztokat készítsen szájsebészeti témákban. Általában a szakember fogalmazza meg, majd ő kiegészíti a szakmai részekkel.
  • Én pedig 2007 óta foglalkozom SEO optimalizálással: kulcsszókutatással, szövegírással és fogászati SEO oktatással. A ChatGPT berobbanása óta számos AI megoldást alkalmazok a rövidebb munkafolyamatokért, ilyen például a hangfelismerés, amely videóból másodpercek alatt szöveges tartalmat készít.

A forgalom 60-80% jön a jó SEO által!

Ahogy arról már sokszor írtam, az ügyfeleimmel hosszú távon dolgozom együtt, nem projektekre szerződünk. A rendszeres és tudatos SEO tartalmaknak hála az oldalra érkező forgalom jelentős része ma már organikus forrásból, azaz nem fizetett hirdetésekből érkezik, és a hasznos tartalmakra kattintók töltik el az oldalon a legtöbb időt.

A legtöbben még mindig a szöveges cikkeket olvassák, de évről évre növekszik a videós SEO tartalmak megtekintése is.

Az optimalizálásból természetesen nem maradhatnak ki a képanyagok sem, ezek főleg esztétikai kezelések, beavatkozások esetén relevánsak.

Ha szeretnél többet megtudni a fogászati marketing egyik legfontosabb eleméről, a SEO-ról, hallgasd meg az adást most!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Telemedicina a jövő? Fogorvoslás a világhálón

A telemedicinát a fogorvoslásban egyre inkább izgalmas előrelépésként ismerik el. Ami viszont körvonalazódni látszik, hogy a távmedicina a szakmánkban még korlátozott lehetőségekkel bír.

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

I. Dental Meetup – Vendég: Dr. Volom András

A Dental Meetuppal az volt elsődleges célunk, hogy összehozzuk a szakma apraját-nagyját egy kötetelen, feltöltő, inspiráló együttlétre. Beszélgessünk – egy kicsit fogászatról, de leginkább az életről. Találkozzunk olyanokkal, akik előrébb akarják vinni a dolgokat. Így egy hét és rengeteg pozitív visszajelzés távlatából azt kell mondanom, jó döntés volt!

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

Dr. Varga Endre és Késmárki László. A legmenőbb fogászati startup

A DentOwl Talk következő vendége Dr. Varga Endre és Késmárki László tech guru lesz a dicomLAB-tól. A fogászati vállalkozást idén a 2. legnagyobb potenciálú magyar startupnak választották.