Szuper volt, hogy ennyiféle nézőpont képviseltette magát!
- Jurácsik doktornő a gyermekeitől kérdezte meg adás előtt, minek a rövidítése a SEO, és honnan kellene ismernie.
- Zsubori doktor úr rendelőjében külső marketing szakértő van, aki sokszor hívta fel a figyelmét a SEO fontosságára, és ha nem is minden hónapban, de aktívan foglalkozik azzal, hogy blogposztokat készítsen szájsebészeti témákban. Általában a szakember fogalmazza meg, majd ő kiegészíti a szakmai részekkel.
- Én pedig 2007 óta foglalkozom SEO optimalizálással: kulcsszókutatással, szövegírással és fogászati SEO oktatással. A ChatGPT berobbanása óta számos AI megoldást alkalmazok a rövidebb munkafolyamatokért, ilyen például a hangfelismerés, amely videóból másodpercek alatt szöveges tartalmat készít.
A forgalom 60-80% jön a jó SEO által!
Ahogy arról már sokszor írtam, az ügyfeleimmel hosszú távon dolgozom együtt, nem projektekre szerződünk. A rendszeres és tudatos SEO tartalmaknak hála az oldalra érkező forgalom jelentős része ma már organikus forrásból, azaz nem fizetett hirdetésekből érkezik, és a hasznos tartalmakra kattintók töltik el az oldalon a legtöbb időt.
A legtöbben még mindig a szöveges cikkeket olvassák, de évről évre növekszik a videós SEO tartalmak megtekintése is.
Az optimalizálásból természetesen nem maradhatnak ki a képanyagok sem, ezek főleg esztétikai kezelések, beavatkozások esetén relevánsak.
Ha szeretnél többet megtudni a fogászati marketing egyik legfontosabb eleméről, a SEO-ról, hallgasd meg az adást most!