DentOwl Talk INTERAKTÍV PANELBESZÉLGETÉS, melynek témája az esetleges májusi újra-indulás illetve az ezzel kapcsolatos fogászati infekciókontroll protokoll változtatás kérdései.

Májusban indulunk? Re-start és infekciókontroll

Három szereplőt fogunk megszólítani

1. Egy állami NEAK-ellátásban tevékenykedő Kollégát: Dr. Gurzó Mária
2. Egy magánszektorban tevékenykedő, többszékes rendelőt üzemeltető Kollégát: Dr. Volom András
3. Egy magánszektorban tevékenykedő, egyszékes praxisban dolgozó Kollégát
 
A témafelvetések az alábbiak:
  • Egyre több forrásból hallani a májusi újra-nyitásról. Reális-e ez? Biztonságos-e ez? Egyáltalán ki mondja meg, mikor van vége a pandémiának?
  • Mostantól a fogászati ellátás szerves része lesz a „szkafanderbe” öltözött egészségügyi személyzet vagy ez csak a pandémia idejére szól?
  • Van-e hivatalos ajánlás vagy protokoll az infekciókontrollal kapcsolatban? Kik tettek javaslatokat erre „civilként” (Volom András, Gurzó Mária, Laborfalvi László, Horváth Zsombor, stb.) és hivatalos szervként (MOK, MFE)?
  • Az újfajta védekezés költsége nagyságrendileg mennyibe kerül egy beteg esetén és ez a plusz költség az orvost vagy a pácienst terheli? (Árképzés kérdése.)

Betegellátás NEAK rendelőkben

  • Az újfajta védekezés költsége a NEAK rendelőkben: hogyan lehet majd ezt kigazdálkodni?
  • Bár az állami rendelőkben is időpontra dolgoznak, mégis „divat” volt a rendelőbe beesni időpont nélkül fájó foggal. Ez a fajta akut ellátás szabályozható, esetleg előre bejelentkezéshez köthető?
  • Betegberendelési protokoll kérdése egy- és többszékes rendelőkben: ha 60-90 perc hatásidővel számolunk egy szék esetén, ez forgórendszerben megoldható, de mi lesz az egy széken üzemelő rendelőkkel? Rövidíthető-e ez az idő a légtisztítók vagy állandó szellőztetés segítségével?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Szemét kérdés – Költségcsökkentés a rendelőben

Hogyan lehet csökkenteni az ipari mennyiségű szemetet a rendelőben? Mi történik a kommunális szemétbe kidobott veszélyes hulladékkal?
Ezekre a kérdésekre keressük a választ ma meghívott vendégeinkkel.

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

Ha nem a marketing miatt kell weboldal a rendelődnek – Dentique Budapest

Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával.

ChatGPT első hely: Így lehetsz első az ajánlásokban!

Pár éve még a Google első helyért küzdöttünk, 2025-re viszont átvette a helyét a ChatGPT ranglista. A rendelőknél, akikkel dolgozom, megjelent egy új konverziós forrás: a ChatGPT, és egyre több foglalás érkezik innen. Mi alapján rangsorolja a találatok a ChatGPT? Mutatom!

Ilyen volt 2024! Évértékelő

A 2024-es évem - tőlem szokatlan módon - rengeteg változással, változtatással telt. Nyitottunk képzési központot, felbomlottak évek óta tartó együttműködések, tanítottam sokat és ősszel ellátogattam a világ másik felére is.A 2023-as évzárómat azzal zártam, ahogy...

Értékesítés az IDS-en

Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt. Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de...