DentOwl Talk INTERAKTÍV PANELBESZÉLGETÉS, melynek témája az esetleges májusi újra-indulás illetve az ezzel kapcsolatos fogászati infekciókontroll protokoll változtatás kérdései.

Májusban indulunk? Re-start és infekciókontroll

Három szereplőt fogunk megszólítani

1. Egy állami NEAK-ellátásban tevékenykedő Kollégát: Dr. Gurzó Mária
2. Egy magánszektorban tevékenykedő, többszékes rendelőt üzemeltető Kollégát: Dr. Volom András
3. Egy magánszektorban tevékenykedő, egyszékes praxisban dolgozó Kollégát
 
A témafelvetések az alábbiak:
  • Egyre több forrásból hallani a májusi újra-nyitásról. Reális-e ez? Biztonságos-e ez? Egyáltalán ki mondja meg, mikor van vége a pandémiának?
  • Mostantól a fogászati ellátás szerves része lesz a „szkafanderbe” öltözött egészségügyi személyzet vagy ez csak a pandémia idejére szól?
  • Van-e hivatalos ajánlás vagy protokoll az infekciókontrollal kapcsolatban? Kik tettek javaslatokat erre „civilként” (Volom András, Gurzó Mária, Laborfalvi László, Horváth Zsombor, stb.) és hivatalos szervként (MOK, MFE)?
  • Az újfajta védekezés költsége nagyságrendileg mennyibe kerül egy beteg esetén és ez a plusz költség az orvost vagy a pácienst terheli? (Árképzés kérdése.)

Betegellátás NEAK rendelőkben

  • Az újfajta védekezés költsége a NEAK rendelőkben: hogyan lehet majd ezt kigazdálkodni?
  • Bár az állami rendelőkben is időpontra dolgoznak, mégis „divat” volt a rendelőbe beesni időpont nélkül fájó foggal. Ez a fajta akut ellátás szabályozható, esetleg előre bejelentkezéshez köthető?
  • Betegberendelési protokoll kérdése egy- és többszékes rendelőkben: ha 60-90 perc hatásidővel számolunk egy szék esetén, ez forgórendszerben megoldható, de mi lesz az egy széken üzemelő rendelőkkel? Rövidíthető-e ez az idő a légtisztítók vagy állandó szellőztetés segítségével?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

Fejlesztő vagy designer? Melyik mellett dönts?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk: Kit bízzunk meg a feladattal? Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?

Fogászati reklámtábla – 5 tipp, hogy hasznos legyen

Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...