Rátonyi József fogtechnikus mester – az Ivoclar Vivadent Company magyarországi Biofunctional Prosthetic System (BPS) technikai demonstrátorának – neve összefonódott a szakmai igényességgel, a valóban hasznos, gyakorlatorientált és persze jó hangulatú kurzusokkal.
DentOwl Talk - After Eight: Külföldi rendelők helyzete / Fogászati kommunikáció

Prágai Géza Protetikai Emlékverseny

Az érték- és hagyományteremtés vágyától fűtve, a Magyar Fogorvosok Egyesületének Fogpótlástani Társaságával karöltve életre hívta az I. Prágai Géza Protetikai Emlékversenyt, melyre rekord gyorsasággal telt meg a nevezői létszám. A verseny mindazon magyar ajkú fogtechnikusok számára szerveződött, akik Magyarországon vagy bárhol a világban dolgoznak és a kivehető teljes fogpótlások készítésének specialistái.
  • Mi motiválja akár a mindennapi munkája, akár a tanítás során és ezen verseny megszervezésében?
  • Ki volt Prágai Géza a magyar fogtechnikus és fogorvos társadalom palettáján és mit hagyott örökül a jelen és jövő szakemberei számára?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.

Fogászati videós tartalmak készítése – 3 tipp

A fogászati videós tartalmak a legkedveltebb játszótereimmé váltak az elmúlt években! Szerencsére nagyon jól teljesítenek, így összeköthetem a kellemest a hasznossal. Írtam nektek egy kisokost a Dental Menedzser oldalára, milyen videókat érdemes készíteni a Youtube-ra.

Fogászati reklámtábla – 5 tipp, hogy hasznos legyen

Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.

Telemedicina a jövő? Fogorvoslás a világhálón

A telemedicinát a fogorvoslásban egyre inkább izgalmas előrelépésként ismerik el. Ami viszont körvonalazódni látszik, hogy a távmedicina a szakmánkban még korlátozott lehetőségekkel bír.

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?