Rátonyi József fogtechnikus mester – az Ivoclar Vivadent Company magyarországi Biofunctional Prosthetic System (BPS) technikai demonstrátorának – neve összefonódott a szakmai igényességgel, a valóban hasznos, gyakorlatorientált és persze jó hangulatú kurzusokkal.
DentOwl Talk - After Eight: Külföldi rendelők helyzete / Fogászati kommunikáció

Prágai Géza Protetikai Emlékverseny

Az érték- és hagyományteremtés vágyától fűtve, a Magyar Fogorvosok Egyesületének Fogpótlástani Társaságával karöltve életre hívta az I. Prágai Géza Protetikai Emlékversenyt, melyre rekord gyorsasággal telt meg a nevezői létszám. A verseny mindazon magyar ajkú fogtechnikusok számára szerveződött, akik Magyarországon vagy bárhol a világban dolgoznak és a kivehető teljes fogpótlások készítésének specialistái.
  • Mi motiválja akár a mindennapi munkája, akár a tanítás során és ezen verseny megszervezésében?
  • Ki volt Prágai Géza a magyar fogtechnikus és fogorvos társadalom palettáján és mit hagyott örökül a jelen és jövő szakemberei számára?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Ilyen volt 2023! Évértékelő

Megvan az a jelenet az Indiana Jones első részéből, amikor Indi egy óriási kőgolyó elől menekül fejvesztve? Ilyennek éreztem a tavalyi évem…

Telemedicina a jövő? Fogorvoslás a világhálón

A telemedicinát a fogorvoslásban egyre inkább izgalmas előrelépésként ismerik el. Ami viszont körvonalazódni látszik, hogy a távmedicina a szakmánkban még korlátozott lehetőségekkel bír.

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...

Átmeneti otthonba látogatott a Dental Meetup csapata

Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott...

“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”

Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?

ELVESZETT a rendelő a Google-ben? Google Cégem hiba javítása

Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?