Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe semmiképpen sem ajánlott tanácsadó nélkül belevágni, ilyen például a UX vagy a Google Ads.

Igen, „5 perc alatt” létre tudsz hozni egy fiókot a Google Ads vezetett basic kampánykezelőjében. De az a kampány olyan is lesz!

A múlt héten 3 órát töltöttem egy rendelőben (ahová csak egy gyors auditra voltam hivatalos), hogy kiküszöböljük az alap hibákat a házilag összetákolt Google Ads fiókban. Ha (nem kevés) pénzt invesztálsz egy ilyen platformba, akkor érdemes szakértő segítségét kérnéd – főleg nemzetközi piacon, ahol 20-30 sokkal felkészültebb versenytársad van.

Tudsz néhány órás auditot kérni vezető PPC ügynökségektől (például Klikkmarketing), de választhatod egyéni PPC tanácsadó segítségét is.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Ha nem a marketing miatt kell weboldal a rendelődnek – Dentique Budapest

Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával.

Hirdetések a jövőből! – Ilyen a japán reklám

Tavaly volt szerencsém két hetet Japánban tölteni (szinte Dr. Póti Lászlóval egyidőben), és szó szerint nem tudtam figyelmen kívül hagyni a reklámkultúrát. Óriási beszélő videós hirdetések a házfalakon, interaktív tabletek a drogériákban és az átkelőknél… Ilyen hírverés várható nálunk is a jövőben?

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet

“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...