Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt.

De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni?

  • A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel indulnak az általános társaik mellett.
  • Gazdag szakmai tudással, állhatatos marketinggel és profi menedzsmenttel 1-2 éven belül eredményt tud hozni egy jól kitalált rendelő. Ezek nélkül viszont sokkal nehezebb lesz…

Az elmúlt években gyönyörű csillagokat fedeztem fel a fogászati rendelők egén, akik nagyon rövid idő alatt beérték és sokszor meg is haladták a „megdönthetetlennek hitt” konkurenciát. A titkuk pedig az volt, hogy kicsiként gyorsan alkalmazkodtak, ha kellett évente cseréltek arculatot, weboldalt, stratégiát. A bevételek nagy részét erre fordították: ki PR kampányra, ki jó fotósra, ki Instagram Ads-re…

Szóval nem lehetetlen a piac befolyásolása, de okosan kell tervezni már az elején!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Önérvényesítés a munkaerőpiacon – fogászati asszisztenseknek

Online webinárral készülünk Nektek Szemes Orsolyával, a Fogászati kommunikáció alapítójával. A téma: Önérvényesítés a munkaerőpiacon.

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.