Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt.

De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni?

  • A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel indulnak az általános társaik mellett.
  • Gazdag szakmai tudással, állhatatos marketinggel és profi menedzsmenttel 1-2 éven belül eredményt tud hozni egy jól kitalált rendelő. Ezek nélkül viszont sokkal nehezebb lesz…

Az elmúlt években gyönyörű csillagokat fedeztem fel a fogászati rendelők egén, akik nagyon rövid idő alatt beérték és sokszor meg is haladták a “megdönthetetlennek hitt” konkurenciát. A titkuk pedig az volt, hogy kicsiként gyorsan alkalmazkodtak, ha kellett évente cseréltek arculatot, weboldalt, stratégiát. A bevételek nagy részét erre fordították: ki PR kampányra, ki jó fotósra, ki Instagram Ads-re…

Szóval nem lehetetlen a piac befolyásolása, de okosan kell tervezni már az elején!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

Nem megfelelő beteganyag? Ezért ne legyél “kuponos rendelő”!

A május 1-i Dentowl Talk komment szekciójában jót mulattak a fogorvosok a "kuponos rendelő" kifejezésen. A pandémiával járó leállás rengeteg fogászatot hozott nehéz helyzetbe - pont, mint a 2008-as gazdasági válság. Hiszem, vallom és tapasztalom, hogy nem kell állandó...

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...