Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak „szexinek” a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt.

Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön, szponzoráltunk fogászati rendezvényt, készült magazin megjelenés, interjú, banner hirdetés… És ezek NEM HOZTAK eredményt.

Volt viszont egy jól működű webshop, aktív kapcsolati háló, ami „fű alatt” behozta az ügyfeleket. Csak kis idő után tudatosult bennünk, hogy hiányzik a cégből, a márkából a „szexi faktor”… És egyszerűen el kell engednünk mindazt, ami korábban más fogászati márkáknál bevált.

Ha a te márkád sem tartozik a szexi termékek közé, vesd be a gerillamarketinget és terjeszkedj máshogy! Mérd a kampányok sikerességét, tervezz újra és próbálkozz alternatív megoldásokkal!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

Önérvényesítés a munkaerőpiacon – fogászati asszisztenseknek

Online webinárral készülünk Nektek Szemes Orsolyával, a Fogászati kommunikáció alapítójával. A téma: Önérvényesítés a munkaerőpiacon.

Fogászati videós tartalmak készítése – 3 tipp

A fogászati videós tartalmak a legkedveltebb játszótereimmé váltak az elmúlt években! Szerencsére nagyon jól teljesítenek, így összeköthetem a kellemest a hasznossal. Írtam nektek egy kisokost a Dental Menedzser oldalára, milyen videókat érdemes készíteni a Youtube-ra.

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Nézd meg a teljes beszélgetést itt:Vagy olvasd el röviden most. Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni...

Ilyen volt a tavalyi évem! 2022-es évértékelő

Nagyon szeretem olvasni mások, főleg szakmabeliek évértékelőjét, és úgy gondoltam, idén én is megpróbálkozom vele. Három szempontot fogok behozni: munka, szakmai kihívások, magánélet.

Beszélgetés Rátonyi József fogtechnikus mesterrel

Rátonyi József fogtechnikus mester az érték- és hagyományteremtés vágyától fűtve életre hívta az I. Prágai Géza Protetikai Emlékversenyt.