Minden második fogorvos a „gazdag kerületekben” tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért.

  • Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen platformról, mennyi, mikor).
  • Mert ugyanazért a néhány ezer „tehetős betegért” harcolnak több százan.

Mielőtt automatikusan a népszerű kerületekben foglalnál széket, nézz utána, KIKKEL kell versenyezned.

  1. Mennyire híres a konkurencia, mekkora betegköre van, mióta vannak az adott helyen, mennyire sikeresek? (Nagyon pletykás a szakma, ezt te is tudod)
  2. Ha megtörtént a konkurenciakutatás, azt is vizsgáld meg, milyen profi a hátterük, hány ember dolgozik nekik, mekkora büdzséből gazdálkodnak. Te tudsz/szeretnél ezzel versenyezni?
  3. Miből van hiány? Hol van rés a pajzson? Milyen szegmens nem képviseli magát?
  4. Ám ha szeretsz utánajárni a dolgoknak és nem érzelemből döntesz, akkor nézd meg, hol épülnek új lakóparkok? Ott mekkora a verseny? Melyik kerületek/területek vannak feltörekvőben? Melyiket rehabilitálják?

Lehet, hogy most még nem „aranybánya”, de néhány éven belül az lehet. És lehet, hogy te leszel ott az első, a nagy öreg, akinek szájról szájra adják majd a nevét a környékbeliek.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga.

Ha nem a marketing miatt kell weboldal a rendelődnek – Dentique Budapest

Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával.

3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet

“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.

Fogászati reklámtábla – 5 tipp, hogy hasznos legyen

Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.