Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Megtalálni a tökéletes munkatársat egy üres pozícióra mostanában nehezebb, mint megtölteni a rendelőt új páciensekkel. Mi is rendszeresen adunk fel hirdetést fogorvos, asszisztens vagy praxismenedzser munkakörre az ügyfeleinknek, így lehetőségünk van egyre sikeresebbé tenni a felhívásokat. Megosztunk 3 tippet, ami nagyban növel(het)i jelentkezők számát!

Legyen minél pontosabb a megfogalmazás!

Ezt a hirdetést egy Facebook csoportban találtam. Kérlek, először olvasd végig:

“Kedves Kollégák! A megújult rendelőmbe keresek megbízható kollégát. Aki szívesen csatlakozna hozzánk, vagy tud valakit, aki szeretne vidéken dolgozni, kérem privátban keressen a következő telefonszámon: SZÁM. Segítségeteket köszönöm!”

Megfogalmazódtak benned kérdések a munka kapcsán? Mert bennem csak azok merültek fel!

  • Hol van ez a rendelő?
  • Milyen munkakörre keresnek embert?
  • Egyáltalán orvos-e az, akit keresnek?
  • Milyen napokat lehet vállalni?
  • Új rendelő vagy nagymúltú?

Illusztrációnak két székfotót mellékeltek. 

A teljes cikket ide kattintva éred el!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Milyen képanyagot készíts a bloghoz?

Hogyan tudod ezt otthonról, akár laptop nélkül kivitelezni úgy, hogy az esztétikus legyen? Petrekovits Márton (Marci), az utolsó reneszánsz marketingesek egyike a tegnapi blogolási témánkat folytatja. Sok-sok KÖNNYEN és GYORSAN használható tipp a videóban!Máskor is...

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpontban

Évek óta hagyomány nálunk, hogy Mester Emesével és Dr. Radánovics-Nagy Dániellel az év végén ellátogatunk egy SOS Krízisközpontba. Ez az idei évben sem volt másként: Jordan Hungary szájápolási termékeket és gyümölcsöket vittünk a valóban rászorulóknak.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs!

Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

Kedvenc medical tartalomgyártóim a TikTokon

Könnyed tartalom az év végére: szubjektív magyar tartalomgyártói ajánló a TikTok egészségügyi szegmenséből. A legkevésbé sem a követők száma vagy az együttműködő márkák éves bevétele alapján kerültek be a listámba a csatornák. Sokkal inkább a tartalom minősége vagy a szimpátia döntött. A legtöbben orvosok vagy azok lesznek hamarosan, de bekerült 1 kakukktojás is közéjük. 

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.