Egy igazán különleges, kedves doktornőt ismertem meg nyáron az @inDent Digital&Classic közbenjárásával. Laci és Attila szuperlatívuszokban beszélt Enikő doktornőről: fogtechnikusként elsőként az igényes, szép munkáját emelték ki, de aztán sorolták is tovább, mennyire kedves, mennyire könnyedén lehet vele együtt dolgozni, és ő is imád kertészkedni. 

Miután ezt az utolsó aduászt is bedobták, nem is volt kérdés számomra, hogy szívesen mondok igent először egy ismerkedős beszélgetésre, majd egy egész nyáron tartó közös munkára. 

Bár a doktornő 20 éve van a szakmában, még sosem volt saját weboldala. Most sem a marketing miatt akarta elkészíttetni, hanem a meglévő ügyfeleinek kedveskedik majd vele.

Ma délután, a honlap átadásakor a doktornő felhívott és hálálkodva köszönte meg Niki és az én hónapokig tartó munkánkat. Nem is emlékszem, hogy valaha tett-e ennyire figyelmes gesztust felénk valaki, nagyon jól esett.

Számomra tényleg varázserővel bírnak ezek az “apróságok”, a köszönömök a válaszemailekben.

És köszönöm ezúton is Niki profi munkáját, amit beletette a Dentique Budapest projektbe! ❤️

https://dentiquebp.hu
Webdizájn: Nagy Attila pixelfighter
Szövegírás és koncepció: Lévai Nikolett
Szakmai háttér, lektorálás, projekt felelős: Szemes Orsolya – Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

9+1 tipp a hatékony fogászati blogposzthoz

Azért, hogy ne csak te, de az olvasóid is élvezzék azt, amiről írsz, érdemes betartanod néhány blogolási alapszabályt.

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

A nagy öregek dilemmája

Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a...

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Esettanulmány: GYIK videók fogászati rendelőknek

Amikor GYIK tartalmat gyártunk, akkor összegyűjtjük azokat a témákat, amik a legtöbbször merülnek fel a páciensek fejében. Szakmabeliként ezek rendkívül egyértelműnek sőt, akár butaságnak is tűnhetnek, ám sokan mégsem tudják rá a választ.

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...