Évek óta hagyomány nálunk, hogy Mester Emesével és Dr. Radánovics-Nagy Dániellel az év végén ellátogatunk egy SOS Krízisközpontba. Ez az idei évben sem volt másként: Jordan Hungary szájápolási termékeket és gyümölcsöket vittünk a valóban rászorulóknak. 

Az előző évtől eltérően nem hóesésben, hanem napsütésben értem oda a 16. kerületi krízisközpont kapujához. Nehéz szívvel érkezem ilyenkor: tudom, hogy a vállalásunk fontos, ám előre félek, idén mi fogad majd minket a falak között? 

Az intézmény vezetői és dolgozói épp a karácsonyi cipősdoboz ajándékokat nézték át, mikor megérkeztünk. Erre azért van szükség, mert gyakran meghökkentő, bizarr vagy nem életkornak megfelelő dolgokat adnak ajándékba az adományozók. A bentlakókkal való találkozás előtt elszaladtam a mosdóba – ebben a zárt helyiségben az ajándékba szánt ételcsomagok sorakoztak. Örültem, hogy ennyi mindent kapnak majd a családok a délutáni közös karácsonyon. 

 

A szájápolási termékek átadásán túl szeretik a vezetők, ha a szakemberek, Emese és Dani, oktatást is tartanak. Csendesen várakozott a konyhában az a néhány lakó és gyermekeik, akik ébren voltak a délelőtti látogatásunkkor. Amíg egy hölgy reggeli rutinjának befejezését vártuk, Emesével végigvettük, mennyi minden változott a tavalyi ottlétünk óta. Új hűtők érkeztek, még egy étkezőasztal bekerült. A viseltes konyhaszekrényt is kicserélték, az étkező elrendezését teljesen átalakították. Örültem, hogy változnak a dolgok kívül és talán belül is, de éreztem, amíg szükség van az ilyen otthonokra, addig nem változtak meg eléggé a dolgok.

Édesanyák és karon ülő gyermekek voltak idén, így a hagyományos, óvodásoknak és kisiskolásoknak szóló, interaktív program elmaradt. Helyette személyre szabott beszélgetés mellett döntöttek Daniék. Átadtuk az életkornak megfelelő fogkrémeket és fogkeféket. Én voltam a készletosztó, így igyekeztem a lányoknak lányos színt, a fiúknak pedig fiús verziót választani. A kicsiknek színezőkkel is készült a Jordan Hungary csapata. A megmaradt termékeket a SOS Krízisközpont vezetői osztják majd szét az intézmények között. 

Búcsúzóul átadtam nekik a narancs- és mandarin szállítmányokat, amit a lakóknak szántam. Az immunerősítés mindig jól jön télen. 

Szomorkásan sétáltunk haza Emesével és Danival. Ahogy minden év végén, idén is azon tanakodtunk útközben, hogyan tudnánk hatékonyabban végezni a prevenciós munkánkat.

Ezúton is köszönjük a Jordan Hungary évek óta tartó, feltételek nélküli támogatását. 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.

Dr. Varga Endre és Késmárki László. A legmenőbb fogászati startup

A DentOwl Talk következő vendége Dr. Varga Endre és Késmárki László tech guru lesz a dicomLAB-tól. A fogászati vállalkozást idén a 2. legnagyobb potenciálú magyar startupnak választották.

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!

Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.