Tarts velem ebben a kísérletben! 2022. április 12: ELINDULTUNK

Márciusban megalkottam egy új fogászati kifejezést, amely korábban nem létezett. A FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Dr. Nagy Zsolt jelezte tavaly év végén, hogy új kezeléssel bővül a Differental Fogorvosi Rendelő szolgáltatás palettája, mégpedig az injektálós héj technikával. A fogászat egyik fő profilja a porcelán héj, így remek kiegészítése lesz az eddigi portfoliónak. Márciusra jutottunk el oda, hogy előkészítettünk minden anyagot (referenciák, előtte-utána képek, esettanulmányok, videók stb), és a termék bevezetésen gondolkozhattunk.

Hogy született a fogfeltöltés?

Szóval már rengeteg direkt héjjal és porcelán héjjal kapcsolatos SEO tartalmunk volt a Differental oldalán és social csatornáin, így fontos volt, hogy ne magunknak gyártsunk konkurenciát. Utánanéztem, hogy mások a páciensek felé hogyan kommunikálják ezt a kezelést és megdöbbenve tapasztaltam, hogy sehogy. 😀 Még azok sem, akik ilyen kurzusokat tartanak más orvosoknak.

Az alábbi gondolatmenetem volt:

  • Az injektálós héj technika szerintem ebben a formában kevésbé eladható, szimpatikus a pácienseknek. Az injekciónak nincs pozitív konnotációja a legtöbb ember fejében.
  • A szinonimákkal sem voltam előrébb, mert a fordító a fröccsöntést dobta ki, mint lehetőség, hát ez is inkább építőiparhoz kötné a kezelést, semmint fogászathoz.
  • Természetesen csináltam kulcsszókutatást mindegyik verzióra, és egyik sem hozott eredményt.

Olyan szót kerestem, ami az esztétikai kezelések iránt érdeklődőknek pozitívan és ismerősen cseng. Az ajakfeltöltés/szájfeltöltés egy régóta ismert kifejezés, és az injektálós héj technikánál is a többletről/hozzáadásról van szó. Szóval így született meg a fogfeltöltés – a csiszolásmentes héj technika.

Első lépések

Először prezentáltam az ötletemet Dr. Nagy Zsoltnak, akinek tetszett a kifejezés. Csináltam egy mini közvéleménykutatást más szakmabeliek között, nekik átmegy-e ez az új szó. Mindenki pozitívan reagált rá, szerencsére. Ha te még nem ismered a fogfeltöltés eljárást, itt olvashatsz róla bővebben!

Szóval elkészítettem az aloldalt a honlapra, amit 2023. április 12-én publikáltam. Direkt nem „olvastattam be rögtön a Google-lel”, hogy legyen bizonyítékom arra, hogy a kezdetekben senki nem optimalizált erre és nem is kaptunk rá releváns találatot a keresőben. Erről csináltam egy videós emléket: hirdetések, fordított oldalak. Semmi releváns találat nincs.

SEO teszt

A fogfeltöltés aloldalra írt szöveg SEO szemlélettel készült, de a blogposztok, a social média megjelenések, videós tartalmak stb. csak április közepén-végén fognak megjelenni rá. Nem volt eddig keresztlinkelés és hivatkozás sem az oldalon, SEO szempontból ez fontos információ.

A teszt lényege az, hogy:

  1. Mennyi idő alatt lesznek belőle oldallátogatások?
  2. Mennyi idő alatt kerül be a páciensek tudatába?
  3. Mennyi idő múlva kezdik el használni más rendelők a kifejezést?

Szóval organikusan mennyi idő alatt tudunk felfuttatni egy új fogászati kifejezést. Remélem, a közeljövőben már beszámolhatok jó eredményekről! Drukkoljatok!

Update: Egy héttel (2022. április 18.) később már megjelenik a kifejezés a keresőben, a nyitó oldalról hivatkozza be a Google. 

Szakmai SEO teszt - Fogfeltöltés / Fogászati kommunikáció

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?

Értékesítés az IDS-en

Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt. Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de...

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...

3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet

“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...

Szemét kérdés – Költségcsökkentés a rendelőben

Hogyan lehet csökkenteni az ipari mennyiségű szemetet a rendelőben? Mi történik a kommunális szemétbe kidobott veszélyes hulladékkal?
Ezekre a kérdésekre keressük a választ ma meghívott vendégeinkkel.