Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Az egyik rendelő, akivel együtt dolgozom, átlagosan havi 2500 megtekintést ér el a Google Cégem fiókjában – mindenféle hirdetés nélkül. A fiókot tavasszal vettem át, akkor kezdtem kibővíteni az alapadatokat plusz információkkal.

A keresések 85%-a felfedezésként történik: a felhasználók bizonyos kulcsszavakra rákeresve vagy a környéken virtuálisan nézelődve bukkannak a rendelőre. A további 15% direkt keresésként történik, azaz konkrét márkanévre vagy az orvos nevére keresnek rá, illetve útbaigazítást kérnek az utazásukhoz.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs! / Fogászati kommunikáció

Mi is pontosan a Google Cégem fiók?

A Google szerint “A Google Cégem-fiók több egy egyszerű cégadatlapnál. Az ingyenes cégprofillal könnyedén teremthetsz kapcsolatot az ügyfelekkel a Google Keresésben és a Térképen.

A fiók gyakorlatilag egy mini honlap, hasonló a Facebook oldalhoz. Az alapadatok mellett feltölthetsz:

  • külső- és belső fotókat a helyszínről, 
  • írhatsz bejegyzést, 
  • közzétehetsz aktuális ajánlatot. 
  • Részletesen szerepeltetheted a szolgáltatásaidat árlistával együtt. 
  • A felhasználók megoszthatják a véleményüket a rendelőben kapott kezelésről. 

Fiókot csak valós, fizikai helyszínnel rendelkező vállalkozások hozhatnak létre. A rendszer további tippekkel, javaslatokkal lát el, hogyan hozhatod ki a legtöbbet a fiókodból.

Hogyan hozz létre Google Cégem fiókot? 

  1. Látogass el a https://business.google.com oldalra. 
  2. Jelentkezz be a rendelő emailcímével. 
  3. Kattints a vállalkozás felvitele opcióra.
  4. Írd be a kívánt adatokat.
  5. Igazold vissza a fiókodat!
Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs! / Fogászati kommunikáció

Milyen adatokat adj meg mindenképp?

Szerintem ezek az alapadatok nagyon fontosak a hatékony működéshez: 

  • Honlap
  • Kategória
  • Nyitva tartás
  • Telefonszám
  • Értékelések/Vélemények
  • Fotók

5 tipp a hatékonyabb Google Cégem fiókhoz

  1. Minél több képet töltesz fel a rendszerbe, annál jobb eredményt tudsz elérni. A rendelői képek mellett a fogorvosokról is érdemes közzétenned fotókat. 
  1. A pandémia alatt kiemelten fontos a biztonság kommunikálása a páciensek felé. Az Egészség és biztonság attribútumban meg tudod adni, milyen módon védekeztek a rendelőben, például fertőtlenítitek a felületeket két beteg között, kötelező a hőmérsékletmérés és a maszk. 
  1. Használd a Rendkívüli nyitva tartás opciót! Ünnepnapokon,  hosszú hétvégéken vagy a nyári szabadság alatt jelezd az ügyfeleknek az elérhetőséged vagy pont ellenkezőleg, azt is, ha zárva tartasz.
  2. Rendszeresen tegyél közzé bejegyzéseket! A Facebook oldalhoz hasonlóan, itt is ossz meg tartalmakat a felhasználókkal. A rendelőt érintő aktuális hírek mellett az esettanulmányok, ajánlatok a leghatékonyabbak.
  3. Kérj visszajelzést a pácienseidtől! A kezelés végén – személyesen vagy emailben – kérd meg a betegeket, hogy írják meg tapasztalataikat a Google Cégem fiókban, ezzel is növelne a bizalmat a márkád iránt. Nincs olyan, hogy túl sok vélemény!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Hogyan érdemes jótékonykodni karácsonykor?

Az év végén sokakban merül fel igényként, hogy segítsenek a rászorulókon. Egyrészt magával hozza ezt a karácsonyi időszak ajándékhulláma és a már belénk égetett cipősdoboz akció, másrészt szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit egész évben ért minket (covidtól függetlenül azért ért mindannyiunkat 2020-ban is). De hogyan érdemes ezt kommunikálni a páciensek felé?

Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!

A Facebook oldalamon már többször találkozhattál egy konkrét eszközzel, amivel véleményeket szoktunk kérni a fogászati rendelőben. Ez a technika megkönnyíti és meggyorsítja az értékelések bekérését, és akkor is működik, ha a recepció úszik a mindennapos feladataiban....

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

Májusban indulunk? Re-start és infekciókontroll

DentOwl Talk INTERAKTÍV PANELBESZÉLGETÉS, melynek témája az esetleges májusi újra-indulás illetve az ezzel kapcsolatos fogászati infekciókontroll protokoll változtatás kérdései.

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.