Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott élők – gyermekek és felnőttek – számára fogászati prevenciós foglalkozást tartottak; mindez a Dental Meetupok keretében karitatív célokra összegyűjtött pénz egy részéből valósulhatott meg. 

A Dental Meetup kezdeményezést 2021 őszén hívtuk életre Dr. Radánovics-Nagy Dániel barátommal. A három jótékonysági eseményből befolyt összeget karitatív-prevenciós tevékenységre fordítjuk azóta is. A Fogadj örökbe egy ovit! kezdeményezéssel karöltve a legnehezebb sorsú gyermekek felé fordultunk. Olyan átmeneti otthonokba látogattunk el, ahová családi erőszak elől menekülnek az édesanyák és gyermekeik. Ezekben az intézményekben rendkívül nehéz sorsú emberek laknak, minden segítségre szükségük van.

Ebben a prevenciós munkában élen járt Mester Emese, aki felkarolta a segítő tevékenységet: agilis, segítőkész dentalhigiénikusokat és asszisztenseket vont be a folyamatba, valamint vállalta az operatív szervezőmunka oroszlánrészét is.

 

Játékos edukáció

A jól bevált programon most sem változtattunk: játékos formában hívtuk fel a gyermekek figyelmét a rendszeres és alapos szájápolásra. Ezen a napon csatlakozott hozzánk Radics Rita és Széles Alexandra dentalhigiénikus is. Fontos megjegyeznem, hogy minden résztvevő a saját munkája mellett, szabadidejéből szakít időt a prevenciós alkalmakra! Ezért is vagyunk rendkívül hálásak mindenkinek, aki csatlakozik hozzánk!

A gyerekek – mint mindig – nagyon aranyosak voltak, lelkesek és rendkívül okosak! A helyes válaszokért és az aktivitásért Jordan Hungary szájápolási termékeket (fogkefét és fogkrémet) kaptak ajándékba. 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!

A Facebook oldalamon már többször találkozhattál egy konkrét eszközzel, amivel véleményeket szoktunk kérni a fogászati rendelőben. Ez a technika megkönnyíti és meggyorsítja az értékelések bekérését, és akkor is működik, ha a recepció úszik a mindennapos feladataiban....

Fejlesztő vagy designer? Melyik mellett dönts?

Már tudjuk, hogy változtatásra van szükség az oldalunkon, azt is megállapítottuk, hogy ezek milyen típusú változtatások legyenek. Most egy újabb nehéz kérdés elé nézünk: Kit bízzunk meg a feladattal? Fejlesztőre vagy webdesignerre lesz szükségünk?

“Egy ilyen fogsor nekem csak álom” – Budapesti anyaotthonban jártunk

“Egy ilyen fogsor nekem csak álom” – hangzott el az egyik édesanya szájából a mondat, mikor Emese Mester-rel és Dr. Radánovics-Nagy Dániel – fogorvos-sal a közös képet készítettük. A Dental Meetup karitatív programjában egy budapesti anyaotthonban jártunk.

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!

Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!

ELVESZETT a rendelő a Google-ben? Google Cégem hiba javítása

Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...