Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott élők – gyermekek és felnőttek – számára fogászati prevenciós foglalkozást tartottak; mindez a Dental Meetupok keretében karitatív célokra összegyűjtött pénz egy részéből valósulhatott meg. 

A Dental Meetup kezdeményezést 2021 őszén hívtuk életre Dr. Radánovics-Nagy Dániel barátommal. A három jótékonysági eseményből befolyt összeget karitatív-prevenciós tevékenységre fordítjuk azóta is. A Fogadj örökbe egy ovit! kezdeményezéssel karöltve a legnehezebb sorsú gyermekek felé fordultunk. Olyan átmeneti otthonokba látogattunk el, ahová családi erőszak elől menekülnek az édesanyák és gyermekeik. Ezekben az intézményekben rendkívül nehéz sorsú emberek laknak, minden segítségre szükségük van.

Ebben a prevenciós munkában élen járt Mester Emese, aki felkarolta a segítő tevékenységet: agilis, segítőkész dentalhigiénikusokat és asszisztenseket vont be a folyamatba, valamint vállalta az operatív szervezőmunka oroszlánrészét is.

 

Játékos edukáció

A jól bevált programon most sem változtattunk: játékos formában hívtuk fel a gyermekek figyelmét a rendszeres és alapos szájápolásra. Ezen a napon csatlakozott hozzánk Radics Rita és Széles Alexandra dentalhigiénikus is. Fontos megjegyeznem, hogy minden résztvevő a saját munkája mellett, szabadidejéből szakít időt a prevenciós alkalmakra! Ezért is vagyunk rendkívül hálásak mindenkinek, aki csatlakozik hozzánk!

A gyerekek – mint mindig – nagyon aranyosak voltak, lelkesek és rendkívül okosak! A helyes válaszokért és az aktivitásért Jordan Hungary szájápolási termékeket (fogkefét és fogkrémet) kaptak ajándékba. 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

Helyzetjelentés – Fogfeltöltés SEO teszt

Közel 3 hónapja osztottam meg veletek, hogy egy fogászati SEO tesztbe kezdtem. Számomra is meglepő módon nemrég rákérdeztek, hogy állok, szóval hoztam nektek egy rövid beszámolót! ☺️

Fogászati SEO teszt – Fogfeltöltés

Márciusban megalkottam egy új fogászati szót, ami korábban nem létezett: a FOGFELTÖLTÉS nevet kapta.

Kedvenc medical tartalomgyártóim a TikTokon

Könnyed tartalom az év végére: szubjektív magyar tartalomgyártói ajánló a TikTok egészségügyi szegmenséből. A legkevésbé sem a követők száma vagy az együttműködő márkák éves bevétele alapján kerültek be a listámba a csatornák. Sokkal inkább a tartalom minősége vagy a szimpátia döntött. A legtöbben orvosok vagy azok lesznek hamarosan, de bekerült 1 kakukktojás is közéjük. 

MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?

Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...