Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Az egyik rendelő, akivel együtt dolgozom, átlagosan havi 2500 megtekintést ér el a Google Cégem fiókjában – mindenféle hirdetés nélkül. A fiókot tavasszal vettem át, akkor kezdtem kibővíteni az alapadatokat plusz információkkal.

A keresések 85%-a felfedezésként történik: a felhasználók bizonyos kulcsszavakra rákeresve vagy a környéken virtuálisan nézelődve bukkannak a rendelőre. A további 15% direkt keresésként történik, azaz konkrét márkanévre vagy az orvos nevére keresnek rá, illetve útbaigazítást kérnek az utazásukhoz.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs! / Fogászati kommunikáció

Mi is pontosan a Google Cégem fiók?

A Google szerint “A Google Cégem-fiók több egy egyszerű cégadatlapnál. Az ingyenes cégprofillal könnyedén teremthetsz kapcsolatot az ügyfelekkel a Google Keresésben és a Térképen.

A fiók gyakorlatilag egy mini honlap, hasonló a Facebook oldalhoz. Az alapadatok mellett feltölthetsz:

  • külső- és belső fotókat a helyszínről, 
  • írhatsz bejegyzést, 
  • közzétehetsz aktuális ajánlatot. 
  • Részletesen szerepeltetheted a szolgáltatásaidat árlistával együtt. 
  • A felhasználók megoszthatják a véleményüket a rendelőben kapott kezelésről. 

Fiókot csak valós, fizikai helyszínnel rendelkező vállalkozások hozhatnak létre. A rendszer további tippekkel, javaslatokkal lát el, hogyan hozhatod ki a legtöbbet a fiókodból.

Hogyan hozz létre Google Cégem fiókot? 

  1. Látogass el a https://business.google.com oldalra. 
  2. Jelentkezz be a rendelő emailcímével. 
  3. Kattints a vállalkozás felvitele opcióra.
  4. Írd be a kívánt adatokat.
  5. Igazold vissza a fiókodat!
Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs! / Fogászati kommunikáció

Milyen adatokat adj meg mindenképp?

Szerintem ezek az alapadatok nagyon fontosak a hatékony működéshez: 

  • Honlap
  • Kategória
  • Nyitva tartás
  • Telefonszám
  • Értékelések/Vélemények
  • Fotók

5 tipp a hatékonyabb Google Cégem fiókhoz

  1. Minél több képet töltesz fel a rendszerbe, annál jobb eredményt tudsz elérni. A rendelői képek mellett a fogorvosokról is érdemes közzétenned fotókat. 
  1. A pandémia alatt kiemelten fontos a biztonság kommunikálása a páciensek felé. Az Egészség és biztonság attribútumban meg tudod adni, milyen módon védekeztek a rendelőben, például fertőtlenítitek a felületeket két beteg között, kötelező a hőmérsékletmérés és a maszk. 
  1. Használd a Rendkívüli nyitva tartás opciót! Ünnepnapokon,  hosszú hétvégéken vagy a nyári szabadság alatt jelezd az ügyfeleknek az elérhetőséged vagy pont ellenkezőleg, azt is, ha zárva tartasz.
  2. Rendszeresen tegyél közzé bejegyzéseket! A Facebook oldalhoz hasonlóan, itt is ossz meg tartalmakat a felhasználókkal. A rendelőt érintő aktuális hírek mellett az esettanulmányok, ajánlatok a leghatékonyabbak.
  3. Kérj visszajelzést a pácienseidtől! A kezelés végén – személyesen vagy emailben – kérd meg a betegeket, hogy írják meg tapasztalataikat a Google Cégem fiókban, ezzel is növelne a bizalmat a márkád iránt. Nincs olyan, hogy túl sok vélemény!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Fogászati marketing: SEO – Podcast

Ebben a podcast adásban biztos megtalálod a saját nézőpontodat: Ha fogalmad sincs arról, minek a rövidítése a SEO és hogy jön ez a fogászathoz. Ha hallottad már a fogászati marketingesedtől, de nem hozott túlságosan lázba. Vagy ha szakértő vagy, és te is az AI megoldásokkal kísérletezel.

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Gyakran ismételt kérdések a fogászati marketinggel kapcsolatban

Nehezen igazodsz el a fogászati marketinggel kapcsolatos kifejezések között? Még csak ismerkedsz a különböző hirdetésekkel? Bizonytalan vagy a kezdő lépésekben? Összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a témában.