Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.
Az egyik rendelő, akivel együtt dolgozom, átlagosan havi 2500 megtekintést ér el a Google Cégem fiókjában – mindenféle hirdetés nélkül. A fiókot tavasszal vettem át, akkor kezdtem kibővíteni az alapadatokat plusz információkkal.
A keresések 85%-a felfedezésként történik: a felhasználók bizonyos kulcsszavakra rákeresve vagy a környéken virtuálisan nézelődve bukkannak a rendelőre. A további 15% direkt keresésként történik, azaz konkrét márkanévre vagy az orvos nevére keresnek rá, illetve útbaigazítást kérnek az utazásukhoz.
Mi is pontosan a Google Cégem fiók?
A Google szerint “A Google Cégem-fiók több egy egyszerű cégadatlapnál. Az ingyenes cégprofillal könnyedén teremthetsz kapcsolatot az ügyfelekkel a Google Keresésben és a Térképen.”
A fiók gyakorlatilag egy mini honlap, hasonló a Facebook oldalhoz. Az alapadatok mellett feltölthetsz:
- külső- és belső fotókat a helyszínről,
- írhatsz bejegyzést,
- közzétehetsz aktuális ajánlatot.
- Részletesen szerepeltetheted a szolgáltatásaidat árlistával együtt.
- A felhasználók megoszthatják a véleményüket a rendelőben kapott kezelésről.
Fiókot csak valós, fizikai helyszínnel rendelkező vállalkozások hozhatnak létre. A rendszer további tippekkel, javaslatokkal lát el, hogyan hozhatod ki a legtöbbet a fiókodból.
Hogyan hozz létre Google Cégem fiókot?
- Látogass el a https://business.google.com oldalra.
- Jelentkezz be a rendelő emailcímével.
- Kattints a vállalkozás felvitele opcióra.
- Írd be a kívánt adatokat.
- Igazold vissza a fiókodat!
Milyen adatokat adj meg mindenképp?
Szerintem ezek az alapadatok nagyon fontosak a hatékony működéshez:
- Honlap
- Kategória
- Nyitva tartás
- Telefonszám
- Értékelések/Vélemények
- Fotók
5 tipp a hatékonyabb Google Cégem fiókhoz
- Minél több képet töltesz fel a rendszerbe, annál jobb eredményt tudsz elérni. A rendelői képek mellett a fogorvosokról is érdemes közzétenned fotókat.
- A pandémia alatt kiemelten fontos a biztonság kommunikálása a páciensek felé. Az Egészség és biztonság attribútumban meg tudod adni, milyen módon védekeztek a rendelőben, például fertőtlenítitek a felületeket két beteg között, kötelező a hőmérsékletmérés és a maszk.
- Használd a Rendkívüli nyitva tartás opciót! Ünnepnapokon, hosszú hétvégéken vagy a nyári szabadság alatt jelezd az ügyfeleknek az elérhetőséged vagy pont ellenkezőleg, azt is, ha zárva tartasz.
- Rendszeresen tegyél közzé bejegyzéseket! A Facebook oldalhoz hasonlóan, itt is ossz meg tartalmakat a felhasználókkal. A rendelőt érintő aktuális hírek mellett az esettanulmányok, ajánlatok a leghatékonyabbak.
- Kérj visszajelzést a pácienseidtől! A kezelés végén – személyesen vagy emailben – kérd meg a betegeket, hogy írják meg tapasztalataikat a Google Cégem fiókban, ezzel is növelne a bizalmat a márkád iránt. Nincs olyan, hogy túl sok vélemény!