Én hiszek az ALÁZAT erejében.

Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy – a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is.

  • Ha alázattal végigtanulod az egyetemi éveket
  • Ha alázattal gyakorolsz
  • Ha alázattal dolgozol a keze alá azoknak, akiket tisztelsz szakmailag
  • Ha alázattal beülsz és megtapasztalod, min megy keresztül a recepciósod/menedzsered/asszisztensed minden egyes nap
  • Ha alázattal hallgatsz egy előadást/workshopot 10-15 év tapasztalattal a hátad mögött

Ezektől lesz biztos szakmai tudásod, gyakorlatod, ettől válsz hitelesebbé. Ezért tudsz minőségi munkát nyújtani a pácienseidnek. És ettől leszel jobb ember is.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

5 páciensszerző mentőöv fogászatoknak

Megcsappant a pácienseid száma? Jelen helyzetben kizárólag online eszközök vannak a kezedben, melyekkel hatást gyakorolhatsz a naptárad foglaltsági szintjére. Mit tegyél és mit ne?

Peres ügyek a rendelőben – Működő megoldások

Élő webinár a rendelői peres ügyekről. Miket tapasztalunk mostában, hogyan érdemes kezelni és hogyan nem a perrel fenyegő pácienseket

Beszélgetés Rátonyi József fogtechnikus mesterrel

Rátonyi József fogtechnikus mester az érték- és hagyományteremtés vágyától fűtve életre hívta az I. Prágai Géza Protetikai Emlékversenyt.

MÁSODVÉLEMÉNY = minősítés?

Rengeteg alkalom adódik, amikor másodvéleményt kell adni egy páciensnek, akár házon belül, akár ismeretlen fogorvos ajánlatával kapcsolatban. Ebben az esetben SOHA nem ajánlott a minősítés - még akkor sem, ha te a kiadott kezelési tervvel semmilyen szempontból nem...

Folytatódnak a jótékonysági látogatások!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊

Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpont anyaotthonaiban

Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.