Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt.
- Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de működött!)
- Az olaszoknál szuper volt a hangulat, közvetlenek voltak, úgy építettek ki üzleti kapcsolatokat, hogy nem éreztem soknak. (Pedig alapvetően introvertált vagyok.)
- A japánok még akkor sem szólítottak meg, ha bent voltál a standjukon és láthatóan érdekelt az adott termék. Kedvesen megvárták, míg mi kérdezünk. (Valószínűleg a bizonytalan angoltudás is közrejátszott).
👉 Az újdonságokról szóló szakmai összefoglalómat a 2017-es IDS-ről a dentalapro.hu Szakma+ rovatában tudjátok elolvasni ide kattintva.