Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt.

  • Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de működött!)
  • Az olaszoknál szuper volt a hangulat, közvetlenek voltak, úgy építettek ki üzleti kapcsolatokat, hogy nem éreztem soknak. (Pedig alapvetően introvertált vagyok.)
  • A japánok még akkor sem szólítottak meg, ha bent voltál a standjukon és láthatóan érdekelt az adott termék. Kedvesen megvárták, míg mi kérdezünk. (Valószínűleg a bizonytalan angoltudás is közrejátszott).

👉 Az újdonságokról szóló szakmai összefoglalómat a 2017-es IDS-ről a dentalapro.hu Szakma+ rovatában tudjátok elolvasni ide kattintva.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

PPC Pro Meetup x OTP

Meséltem már nektek, hogy tavasszal csatlakoztam Bay Áronhoz a PPC Pro Meetup szervezésében?

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Hirdetések a jövőből! – Ilyen a japán reklám

Tavaly volt szerencsém két hetet Japánban tölteni (szinte Dr. Póti Lászlóval egyidőben), és szó szerint nem tudtam figyelmen kívül hagyni a reklámkultúrát. Óriási beszélő videós hirdetések a házfalakon, interaktív tabletek a drogériákban és az átkelőknél… Ilyen hírverés várható nálunk is a jövőben?

Telemedicina a jövő? Fogorvoslás a világhálón

A telemedicinát a fogorvoslásban egyre inkább izgalmas előrelépésként ismerik el. Ami viszont körvonalazódni látszik, hogy a távmedicina a szakmánkban még korlátozott lehetőségekkel bír.

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

Ilyen volt a tavalyi évem! 2022-es évértékelő

Nagyon szeretem olvasni mások, főleg szakmabeliek évértékelőjét, és úgy gondoltam, idén én is megpróbálkozom vele. Három szempontot fogok behozni: munka, szakmai kihívások, magánélet.