Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Megtalálni a tökéletes munkatársat egy üres pozícióra mostanában nehezebb, mint megtölteni a rendelőt új páciensekkel. Mi is rendszeresen adunk fel hirdetést fogorvos, asszisztens vagy praxismenedzser munkakörre az ügyfeleinknek, így lehetőségünk van egyre sikeresebbé tenni a felhívásokat. Megosztunk 3 tippet, ami nagyban növel(het)i jelentkezők számát!

Legyen minél pontosabb a megfogalmazás!

Ezt a hirdetést egy Facebook csoportban találtam. Kérlek, először olvasd végig:

“Kedves Kollégák! A megújult rendelőmbe keresek megbízható kollégát. Aki szívesen csatlakozna hozzánk, vagy tud valakit, aki szeretne vidéken dolgozni, kérem privátban keressen a következő telefonszámon: SZÁM. Segítségeteket köszönöm!”

Megfogalmazódtak benned kérdések a munka kapcsán? Mert bennem csak azok merültek fel!

  • Hol van ez a rendelő?
  • Milyen munkakörre keresnek embert?
  • Egyáltalán orvos-e az, akit keresnek?
  • Milyen napokat lehet vállalni?
  • Új rendelő vagy nagymúltú?

Illusztrációnak két székfotót mellékeltek. 

A teljes cikket ide kattintva éred el!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati videós tartalmak készítése – 3 tipp

A fogászati videós tartalmak a legkedveltebb játszótereimmé váltak az elmúlt években! Szerencsére nagyon jól teljesítenek, így összeköthetem a kellemest a hasznossal. Írtam nektek egy kisokost a Dental Menedzser oldalára, milyen videókat érdemes készíteni a Youtube-ra.

Mikor érdemes lecserélni a fogászat weboldalát?

Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni egy rendelő weboldalát.

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!

Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!

Ilyen volt a tavalyi évem! 2022-es évértékelő

Nagyon szeretem olvasni mások, főleg szakmabeliek évértékelőjét, és úgy gondoltam, idén én is megpróbálkozom vele. Három szempontot fogok behozni: munka, szakmai kihívások, magánélet.

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

A nagy öregek dilemmája

Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a...