Írtam egy újabb vendégposztot a Dental Menedzser oldalára a fogászati apróhirdetésekkel kapcsolatban. A marketing feladatok mellett toborzással is foglalkozom az ügyfeleimnél, így a saját bőrömön tapasztalom, milyen fontos egy jól megírt hirdetés.

Megtalálni a tökéletes munkatársat egy üres pozícióra mostanában nehezebb, mint megtölteni a rendelőt új páciensekkel. Mi is rendszeresen adunk fel hirdetést fogorvos, asszisztens vagy praxismenedzser munkakörre az ügyfeleinknek, így lehetőségünk van egyre sikeresebbé tenni a felhívásokat. Megosztunk 3 tippet, ami nagyban növel(het)i jelentkezők számát!

Legyen minél pontosabb a megfogalmazás!

Ezt a hirdetést egy Facebook csoportban találtam. Kérlek, először olvasd végig:

“Kedves Kollégák! A megújult rendelőmbe keresek megbízható kollégát. Aki szívesen csatlakozna hozzánk, vagy tud valakit, aki szeretne vidéken dolgozni, kérem privátban keressen a következő telefonszámon: SZÁM. Segítségeteket köszönöm!”

Megfogalmazódtak benned kérdések a munka kapcsán? Mert bennem csak azok merültek fel!

  • Hol van ez a rendelő?
  • Milyen munkakörre keresnek embert?
  • Egyáltalán orvos-e az, akit keresnek?
  • Milyen napokat lehet vállalni?
  • Új rendelő vagy nagymúltú?

Illusztrációnak két székfotót mellékeltek. 

A teljes cikket ide kattintva éred el!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati asszisztensi kompetenciák a digitális munkafolyamatokban

Meggyőződésünk ugyanis, hogy számos digitális munkafolyamatba tevékenyen involválódhatnak a fogászati asszisztensek – persze csak akkor, ha rendelkeznek a megfelelő elméleti és gyakorlati tudással; ha viszont felvértezik magukat ezzel a tudással, úgy elképesztő lépéselőnybe kerülnek a munkaerőpiacon.

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

Külföldi tulajdonú fogorvosi rendelők helyzete

Mi történt a covid első és második hullámában a külföldi magyar tulajdonú rendelőkkel? Van-e vagy lesz-e hatással a magyar piacra a kiutazni nem tudó orvosok munkakeresése?

Mik a leggyakoribb hibák a fogászati weboldalaknál?

Nézd meg a teljes beszélgetést itt:Vagy olvasd el röviden most. Petrekovits Marcival, a FatFlamingo webdizájnerével készítettünk egy videósorozatot a fogászati honlapokról. Az első adásunkban arról beszélgetünk, melyek azok a helyzetek, amikor érdemes lehet lecserélni...

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

Milyen szakértőn ne spórolj?

Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...