A DentOwl Talk következő vendége Dr. Varga Endre és Késmárki László tech guru lesz a dicomLAB-tól. A fogászati vállalkozást idén a 2. legnagyobb potenciálú magyar startupnak választották.

Dr. Varga Endre és Késmárki László. A legmenőbb fogászati startup

Dr. Varga Endre már a szegedi egyetemi évei alatt foglalkozott a digitális technológiák és az orvostudomány kapcsolatával, első értekezését az implantációs pótlások végeselemes analíziséből írta.

A digitális fogászatban rejlő tudományos, szakmai és üzleti lehetőségek szimbiózisára egy másfél éves svájci PhD fellowship világított rá. Ezután a klinikai munka, a szakképzés és PhD védés mellett megalapította a dicomLAB-et, melyhez egy üzleti angyal befektető is társult. 2012 óta mind szakmai mind céges fókuszában a számítógépes műtéti tervezés és a páciens specifikus megoldások vannak.

Késmárki László (Goro) egy igazi startup tech rocksztár. Társalapítója volt az NNG-nek (iGO navigáció), ami egy 1000 fős világcéggé vált az ő technológiai vezetése alatt. 2019-ben csatlakozott a dicomLAB-hez, hogy a stratégiai, technológiai és navigációs tudását egy új térképen, az emberi csontvázon kamatoztassa tovább. Újító típus és az a fajta ember, aki imádja és keresi a lehetetlennek tűnő kihívásokat. Endivel egy nagyon előremutató párost alkotnak akikben megvan a mai fogászat digitális revolúciójához szükséges szakmai, technológiai és üzleti tudás egyaránt.

A dicomLAB számos hazai és nemzetközi elismerésben részesült:

  • 2018-ban az év „scale-up startup” döntőse volt,
  • 2019-ben az év alapítója,
  • 2021-ben pedig a top 15 legnagyobb potenciálú magyar startup lista második helyezettje.

A cég jelenleg 12 országban van jelen és eddig több, mint 20.000 beavatkozás valósult meg a rendszerrel. Endre számos hazai és nemzetközi publikáció és tankönyvfejezet szerzője, rendszeres előadó egyetemeken és szakmai fórumokon egyaránt. A Magyar Implantológiai Társaság vezetőségi tagja.

A DentOwl Talk házigazdái:

  • Dr. Radánovics-Nagy Dániel
  • Dr. Mekis Miklós
  • Szemes Orsolya – Fogászati kommunikáció
  • Dr. Kovács Zoltán

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

HOL nyiss rendelőt?

Minden második fogorvos a "gazdag kerületekben" tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért. Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen...

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Milyen képanyagot készíts a bloghoz?

Hogyan tudod ezt otthonról, akár laptop nélkül kivitelezni úgy, hogy az esztétikus legyen? Petrekovits Márton (Marci), az utolsó reneszánsz marketingesek egyike a tegnapi blogolási témánkat folytatja. Sok-sok KÖNNYEN és GYORSAN használható tipp a videóban!Máskor is...

Szemét kérdés – Költségcsökkentés a rendelőben

Hogyan lehet csökkenteni az ipari mennyiségű szemetet a rendelőben? Mi történik a kommunális szemétbe kidobott veszélyes hulladékkal?
Ezekre a kérdésekre keressük a választ ma meghívott vendégeinkkel.

3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!

Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!