A DentOwl Talk következő vendége Dr. Varga Endre és Késmárki László tech guru lesz a dicomLAB-tól. A fogászati vállalkozást idén a 2. legnagyobb potenciálú magyar startupnak választották.

Dr. Varga Endre és Késmárki László. A legmenőbb fogászati startup

Dr. Varga Endre már a szegedi egyetemi évei alatt foglalkozott a digitális technológiák és az orvostudomány kapcsolatával, első értekezését az implantációs pótlások végeselemes analíziséből írta.

A digitális fogászatban rejlő tudományos, szakmai és üzleti lehetőségek szimbiózisára egy másfél éves svájci PhD fellowship világított rá. Ezután a klinikai munka, a szakképzés és PhD védés mellett megalapította a dicomLAB-et, melyhez egy üzleti angyal befektető is társult. 2012 óta mind szakmai mind céges fókuszában a számítógépes műtéti tervezés és a páciens specifikus megoldások vannak.

Késmárki László (Goro) egy igazi startup tech rocksztár. Társalapítója volt az NNG-nek (iGO navigáció), ami egy 1000 fős világcéggé vált az ő technológiai vezetése alatt. 2019-ben csatlakozott a dicomLAB-hez, hogy a stratégiai, technológiai és navigációs tudását egy új térképen, az emberi csontvázon kamatoztassa tovább. Újító típus és az a fajta ember, aki imádja és keresi a lehetetlennek tűnő kihívásokat. Endivel egy nagyon előremutató párost alkotnak akikben megvan a mai fogászat digitális revolúciójához szükséges szakmai, technológiai és üzleti tudás egyaránt.

A dicomLAB számos hazai és nemzetközi elismerésben részesült:

  • 2018-ban az év „scale-up startup” döntőse volt,
  • 2019-ben az év alapítója,
  • 2021-ben pedig a top 15 legnagyobb potenciálú magyar startup lista második helyezettje.

A cég jelenleg 12 országban van jelen és eddig több, mint 20.000 beavatkozás valósult meg a rendszerrel. Endre számos hazai és nemzetközi publikáció és tankönyvfejezet szerzője, rendszeres előadó egyetemeken és szakmai fórumokon egyaránt. A Magyar Implantológiai Társaság vezetőségi tagja.

A DentOwl Talk házigazdái:

  • Dr. Radánovics-Nagy Dániel
  • Dr. Mekis Miklós
  • Szemes Orsolya – Fogászati kommunikáció
  • Dr. Kovács Zoltán

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

Ezért készíts Google Cégem fiókot, ha még nincs!

Hogyan szerezhetsz havi 2500 megtekintést 0 Ft-nyi kiadással? Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.

Negatív értékelések – Hogyan válaszolj rájuk?

Fontos tisztában lenned azzal, hogy a negatív visszajelzésekre azért adunk választ szövegesen is, mert ez a jövendő pácienseknek szól.

Értékesítés az IDS-en

Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt. Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de...