Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe semmiképpen sem ajánlott tanácsadó nélkül belevágni, ilyen például a UX vagy a Google Ads.

Igen, „5 perc alatt” létre tudsz hozni egy fiókot a Google Ads vezetett basic kampánykezelőjében. De az a kampány olyan is lesz!

A múlt héten 3 órát töltöttem egy rendelőben (ahová csak egy gyors auditra voltam hivatalos), hogy kiküszöböljük az alap hibákat a házilag összetákolt Google Ads fiókban. Ha (nem kevés) pénzt invesztálsz egy ilyen platformba, akkor érdemes szakértő segítségét kérnéd – főleg nemzetközi piacon, ahol 20-30 sokkal felkészültebb versenytársad van.

Tudsz néhány órás auditot kérni vezető PPC ügynökségektől (például Klikkmarketing), de választhatod egyéni PPC tanácsadó segítségét is.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Orvoskeresésben vagy épp? Ez a tipp segíthet megtalálni a megfelelő embert!

Kétségbeesett hirdetések és hónapos keresgélések nélkül sikerült egy értékes csapattagot találnunk. Isteni szerencse vagy hosszú évek óta tartó tudatos marketing? Mindenki döntse el maga.

Mit tegyél, ha nem szexi a fogászati márkád?

Dolgoztam olyan fogászati kereskedőcéggel, akik nem számítottak "szexinek" a piacon, de ettől függetlenül gyorsan tudtak növekedni és rengeteg megrendelőjük volt. Náluk a klasszikus B2B kommunikáció NEM MŰKÖDÖTT. A kezdeti években kint voltunk a Dental World-ön,...

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...

Szemét kérdés – Költségcsökkentés a rendelőben

Hogyan lehet csökkenteni az ipari mennyiségű szemetet a rendelőben? Mi történik a kommunális szemétbe kidobott veszélyes hulladékkal?
Ezekre a kérdésekre keressük a választ ma meghívott vendégeinkkel.

Ingyenes fotóbankok – Innen válogass!

Az interneten fellelhető képeket nem használhatod fel kedved szerint, hiszen azok valaki munkájának gyümölcsei, így jogosan tart igényt a jogdíj megfizetésére. Talán már Te is hallottál olyan „stockfotó” oldalakról, ahonnan 1-2 dollárért cserébe...