Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe semmiképpen sem ajánlott tanácsadó nélkül belevágni, ilyen például a UX vagy a Google Ads.

Igen, „5 perc alatt” létre tudsz hozni egy fiókot a Google Ads vezetett basic kampánykezelőjében. De az a kampány olyan is lesz!

A múlt héten 3 órát töltöttem egy rendelőben (ahová csak egy gyors auditra voltam hivatalos), hogy kiküszöböljük az alap hibákat a házilag összetákolt Google Ads fiókban. Ha (nem kevés) pénzt invesztálsz egy ilyen platformba, akkor érdemes szakértő segítségét kérnéd – főleg nemzetközi piacon, ahol 20-30 sokkal felkészültebb versenytársad van.

Tudsz néhány órás auditot kérni vezető PPC ügynökségektől (például Klikkmarketing), de választhatod egyéni PPC tanácsadó segítségét is.

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Ilyen volt a tavalyi évem! 2022-es évértékelő

Nagyon szeretem olvasni mások, főleg szakmabeliek évértékelőjét, és úgy gondoltam, idén én is megpróbálkozom vele. Három szempontot fogok behozni: munka, szakmai kihívások, magánélet.

Fórumok, chatszobák és zárt csoportok – Mi a közös bennük?

Tegnap jött a felismerés: minden maradt a régi, csak a platform változott. 2007-ben kezdtem el online marketing területen dolgozni. Akkoriban szinte minden honlapnak volt hozzászólás/chat/fórum funkciója, amit sokan használtak is, ott osztották meg kért-kéretlenül a véleményüket az adott tartalomról.

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

Átmeneti otthonba látogatott a Dental Meetup csapata

Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott...

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...