Rólunk
Szemes Orsolya
Fogászati marketing szakember, oktató
2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 17 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.
Petrekovits Márton
Médiadesigner
2012 óta állítok elő online marketingkommunikációs eszközöket. Szabadúszóként gyártok grafikákat, videókat, weboldalakat és szinte mindent, ami egy sikeres online jelenléthez szükséges.
Elérhető képzések, oktatóanyagok

Keresőoptimalizálás -
A Google első hely titka
SEO képzés fogászatoknak és fogorvosoknak
Ezen a képzésen megtanulhatod, hogyan írj könnyen értelmezhető, befogadható és aktivizáló tartalmakat. Mire ügyelj, ha blogbejegyzést, aloldal szöveget vagy akár egy Facebook bejegyzést írsz a pácienseknek. Megismerkedhetsz a kreatív tartalomgyártás elméletével és gyakorlatával. Kipróbálhatsz olyan eszközöket, melyek segítenek az online jelenlétben.

Gyárts profi videókat mobillal!
Gyakorlati kézikönyv online videók készítéséhez.
Ebben az anyagban összeszedtük a legfontosabb elméleti és gyakorlati tudnivalókat, valamint illusztrációk és videók segítségével mutatjuk be, hogyan használhatod a megszerzett tudásodat a gyakorlatban.
Ebből a tananyagból megtudod, miért kell egyre nagyobb hangsúlyt fordítani a videók készítésére, és persze azt is, hogyan használhatod azokat a saját vállalkozásod kommunikációjában!
Legutóbbi bejegyzések a blogban
HOL nyiss rendelőt?
Minden második fogorvos a "gazdag kerületekben" tervezi megnyitni a saját rendelőjét. A 2., 12. és 13. kerület zsúfolásig van 1-2 székes fogászatokkal, akik sokszor küzdenek a betegekért. Mert megnyitottak, de nem terveztek előre, honnan lesznek betegeik (milyen...
MIKOR érdemes egy telített piacra új szereplőként belépni?
Évente sok ezerrel nő az új rendelők száma. A fiatal orvosgeneráció már el sem tudja képzelni, hogy 5-10 év munka után ne nyisson saját rendelőt. De vajon érdemes-e? És ha igen, mikor érdemes belevágni? A piac egyre szegmentáltabb lesz. A specifikus rendelők előnnyel...
Fogászati arculat FOG nélkül?
Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...
Értékesítés az IDS-en
Marketingesként az IDS-en legizgalmasabb élmény a kultúrák különböző értékesítési stratégiája volt. Az amerikaiak a lenyűgöző standelemekkel, az izgalmas fogászati showműsorokkal és a dübörgő zenével fogtak meg. (Fogászati kiállításon hangos zene? Meglepett, de...