Rólunk
Szemes Orsolya
Fogászati marketing szakember, oktató
2007 óta dolgozom fogászati marketing területen: az elmúlt 17 évben dolgoztam rendelőből, alkottam fogtechnikai laborból és kipróbáltam magam professzionális ügynökségi keretek között is. Célom, hogy könnyed, mégis hatékony formában adjam át a szektorra vonatkozó speciális tudásomat a fejlődni vágyóknak.
Petrekovits Márton
Médiadesigner
2012 óta állítok elő online marketingkommunikációs eszközöket. Szabadúszóként gyártok grafikákat, videókat, weboldalakat és szinte mindent, ami egy sikeres online jelenléthez szükséges.
Elérhető képzések, oktatóanyagok
Keresőoptimalizálás -
A Google első hely titka
SEO képzés fogászatoknak és fogorvosoknak
Ezen a képzésen megtanulhatod, hogyan írj könnyen értelmezhető, befogadható és aktivizáló tartalmakat. Mire ügyelj, ha blogbejegyzést, aloldal szöveget vagy akár egy Facebook bejegyzést írsz a pácienseknek. Megismerkedhetsz a kreatív tartalomgyártás elméletével és gyakorlatával. Kipróbálhatsz olyan eszközöket, melyek segítenek az online jelenlétben.
Gyárts profi videókat mobillal!
Gyakorlati kézikönyv online videók készítéséhez.
Ebben az anyagban összeszedtük a legfontosabb elméleti és gyakorlati tudnivalókat, valamint illusztrációk és videók segítségével mutatjuk be, hogyan használhatod a megszerzett tudásodat a gyakorlatban.
Ebből a tananyagból megtudod, miért kell egyre nagyobb hangsúlyt fordítani a videók készítésére, és persze azt is, hogyan használhatod azokat a saját vállalkozásod kommunikációjában!
Legutóbbi bejegyzések a blogban
3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet
“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...
“Én nem használom ezt a marketingeszközt, tehát nincs értelme használni a cégemben sem!”
Az elmúlt hetekben többször is belefutottam a fenti gondolatmenetbe a marketing kampányok kapcsán: ha te valamit magánemberként nem használsz vagy nem szeretsz, akkor a teljes marketing eszköz értelmetlen, és ne is használjuk őket a cégben sem. De biztos ez a jó gondolatmenet?
3 hiba, amit ne kövess el a videós fogászati tartalmaknál!
Örömmel látom, hogy egyre több rendelő fektet kiemelt figyelmet a videós tartalmak készítésére: szinte naponta jönnek ki az érdekesebbnél érdekesebb részek a közösségi oldalakon. Ám hibák is akadnak sajnos szép számmal! Ezekre figyelj, ha tökéletes szintre szeretnéd emelni a fogászati marketinged!
3 tipp a fogászati influenszer együttműködésekhez
A celebekkel, vloggerekkel-bloggerekkel való együttműködés nem újkeletű a fogászati marketingben – hasznos kiegészítője lehet a fizetett hirdetéseknek, PR kampányoknak és új lendületet adhat a közösségi oldalaknak.
Ilyen volt 2023! Évértékelő
Megvan az a jelenet az Indiana Jones első részéből, amikor Indi egy óriási kőgolyó elől menekül fejvesztve? Ilyennek éreztem a tavalyi évem…
Karácsonyi látogatás az SOS Krízisközpont anyaotthonaiban
Karácsonyhoz közeledvén úgy gondoltuk, hogy újra meglátogatunk néhány szociális intézményt, hogy szájápolási termékeket és a „köszönöm-listákról” jó néhány kívánságot (tartós élelmiszert, higiénés árucikkeket) vigyünk a rászorulóknak.