Mit lehet tenni, ha a Google nem jó helyre rakja a rendelő pozícióját és így nem találnak oda a páciensek?

A minap azzal keresett meg az egyik ügyfelem, hogy a páciensek nem találnak oda a rendelőbe: többen jelezték, hogy a GPS nem jó helyre vezeti őket és kóvályogniuk kell az utcák között, mire odatalálnak.

A fenti történet nem egyedi, adódhat programozási vagy szoftverfrissítéssel hibából, sőt, akár a konkurencia is arrébb húzhatja a céged jelölőjét a Google-ben. De aggodalomra nincs ok, mert miután ez kiderült, gyorsan orvosolni lehet a problémát – még akkor is, ha nem vagy hozzáadva a Google Cégem fiókhoz.

 

Milyen lépéseken haladj végig, ha te is ezzel szembesültél?

(1) Írd be a rendelő nevét a keresőbe.
(2) Jobb oldalon kidobja a Google cégem fiók adatait. Itt görgess le a legaljáig, amíg megtalálod a Visszajelzés feliratot.
(3) Válaszd a név vagy más részletek módosítása opciót.
(4) Menj a térkép részhez, majd: A térképen megjelölt hely szerkesztése.
(5) Húzd a térképen oda, ahol lennie kellene!
(6) Mentsd el!
(7) Küldés ikonra kattints a jobb alsó sarokban.
 
Tádááám! 💫 Néhány napon belül visszajelez neked a rendszer! ✨

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Az alázat ereje

Én hiszek az ALÁZAT erejében. Tudom, ez manapság már nem trendi, de én akkor is el fogom mondani minden adandó alkalommal, hogy mennyi mindent nyerhetsz azzal, ha alázatos vagy - a munkádban, a szakmádban, sőt, akár az életedben is. Ha alázattal végigtanulod az...

A hitelesség érték? Az OHI-S és a fogászati edukációs kurzusok

Tavaly találkoztam először az OHI-S orosz edukációs platform hirdetéseivel az Instagramon. Bár én nem vagyok fogorvos, mégis belekerültem a célzásukba. Ez valószínűleg azért lehet, mert a napom nagy részében orvosi oldalakat nézek vagy ezeket kezelem, illetve 2015 óta...

Beszélgetés Rátonyi József fogtechnikus mesterrel

Rátonyi József fogtechnikus mester az érték- és hagyományteremtés vágyától fűtve életre hívta az I. Prágai Géza Protetikai Emlékversenyt.

Fejezzük már be az ítélkezést a pályatársaink felett!

Miért NEM JÓ neked sem hosszú távon, ha más orvosokat minősítesz a közösségi oldalakon? Hogyan csap vissza rád a saját „varázsigéd”? Nyílt levélnek szánt gondolatmenet.

Fogászati videós tartalmak készítése – 3 tipp

A fogászati videós tartalmak a legkedveltebb játszótereimmé váltak az elmúlt években! Szerencsére nagyon jól teljesítenek, így összeköthetem a kellemest a hasznossal. Írtam nektek egy kisokost a Dental Menedzser oldalára, milyen videókat érdemes készíteni a Youtube-ra.

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...