A DentOwl Talk vendége szombat délelőtt Orsolya Szemes, a Fogászati kommunikáció alapítója volt. Orsival a munkaerőpiacon történő érdekérvényesítésről beszélgettünk – a fogászati asszisztensek és dentálhigiénikusok szempontjából.
Önérvényesítés a munkaerőpiacon - fogászati asszisztenseknek
  • Milyen egy jó önéletrajz?
  • Mik szerepeljenek benne mindenképpen?
  • Hogyan készülhetsz fel egy állásinterjúra?
  • Hogyan tudod magad kiemelni a jelentkezők közül?
  • Milyen skillekkel érdemes rendelkezni ahhoz, hogy Te legyél a befutó?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

A beszélgetés a DentOwl Academy csoport tagjai láthatják. Ha még nem léptél be, ide kattintva megteheted!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Fogászati marketing: TikTok podcast

Sosem tagadtam, hogy komoly függőségem alakult ki 2017-ben a TikTok miatt (akkori nevén Musical.ly)… De mit tud hozzáadni egy fogászat marketingjéhez, ha tudatosan használjuk? Erről beszélgettünk a Dental Menedzser legújabb podcast adásában.

Mi lesz veled, fogászati turizmus?

Sokakat foglalkoztat a fogászati turizmus helyzete. Vagy azért, mert benne dolgozik, és lassan egy éve kell szembenéznie egy teljesen új rendszerrel, vagy pedig azért, mert őt is érinti a kiéleződő verseny a hazai betegekért.

Folytatódnak a jótékonysági látogatások!

Óriási örömmel osztom meg veletek a hírt, hogy a Dental Meetup keretében összegyűjtött adományokból idén is több krízisközpontba tudunk ellátogatni fogászati prevenciós foglalkozást tartani.😊

Telemedicina a jövő? Fogorvoslás a világhálón

A telemedicinát a fogorvoslásban egyre inkább izgalmas előrelépésként ismerik el. Ami viszont körvonalazódni látszik, hogy a távmedicina a szakmánkban még korlátozott lehetőségekkel bír.

A befektetett munka gyümölcse – DentalWorld2019

Reggel, amikor megláttam a Dental World kék szőnyegét, kitörő öröm lett úrrá rajtam. Valósággá vált 6 hónapnyi befektetett munka! Sohasem látott, ultraprofi standok, rengeteg ember a térben, tucatnyi egyidejű, telházas workshop... A kapocs pedig mi vagyunk mindehhez!...

3 tipp a fogászati influenszer együttműködésekhez

A celebekkel, vloggerekkel-bloggerekkel való együttműködés nem újkeletű a fogászati marketingben – hasznos kiegészítője lehet a fizetett hirdetéseknek, PR kampányoknak és új lendületet adhat a közösségi oldalaknak.