A DentOwl Talk vendége szombat délelőtt Orsolya Szemes, a Fogászati kommunikáció alapítója volt. Orsival a munkaerőpiacon történő érdekérvényesítésről beszélgettünk – a fogászati asszisztensek és dentálhigiénikusok szempontjából.
Önérvényesítés a munkaerőpiacon - fogászati asszisztenseknek
  • Milyen egy jó önéletrajz?
  • Mik szerepeljenek benne mindenképpen?
  • Hogyan készülhetsz fel egy állásinterjúra?
  • Hogyan tudod magad kiemelni a jelentkezők közül?
  • Milyen skillekkel érdemes rendelkezni ahhoz, hogy Te legyél a befutó?

A beszélgetést itt tudod visszanézni, ha lemaradtál róla:

A beszélgetés a DentOwl Academy csoport tagjai láthatják. Ha még nem léptél be, ide kattintva megteheted!

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

A nagy öregek dilemmája

Az elmúlt hetekben több konzultációm is volt a “szakma nagy öregjeivel”. Arról számoltak be, hogy hiába az évtizedes szakmai múlt, a tudás, mégsem megy úgy a praxis, mint 10-15 évvel ezelőtt. Nem értik, mi változott, hiszen ők mindent ugyanúgy csinálnak. A tudásuk, a...

Ha most kezdeném a marketing szakmát, kitől tanulnék?

Két kérdés is érkezett az elmúlt időszakban ezzel kapcsolatban és úgy gondoltam, szívesen összefoglalom másoknak is a saját élményeim. Természetesen számomra hiteles szakembereket is ajánlok majd a cikkben!

Átmeneti otthonba látogatott a Dental Meetup csapata

Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott...

Fogászati arculat FOG nélkül?

Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...

Miért nem lesz páciens a bejelentkezőkből?

Minden bejelentkező ügyfél egy potenciális páciens, aki súlyos forintokba kerül a rendelőnek. Ha nincs is állandó hirdetésed, akkor is van: honlapod közösségi oldalaid (Facebook, Youtube, Instagram) nyomtatott anyagod (névjegy, ajánlókártya) hírleveleid amiért egyszer...

Gyakran ismételt kérdések a fogászati marketinggel kapcsolatban

Nehezen igazodsz el a fogászati marketinggel kapcsolatos kifejezések között? Még csak ismerkedsz a különböző hirdetésekkel? Bizonytalan vagy a kezdő lépésekben? Összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a témában.