Az idei nyár utolsó helyszíneként az SOS Krízisalapítvány egyik fővárosi intézményében járt a Dental Meetup csapata. A 13 család átmeneti befogadására alkalmas otthon lakóinak vittek korcsoport specifikus szájhigiénés termékeket a Jordan Hungary jóvoltából. Az ott élők – gyermekek és felnőttek – számára fogászati prevenciós foglalkozást tartottak; mindez a Dental Meetupok keretében karitatív célokra összegyűjtött pénz egy részéből valósulhatott meg. 

A Dental Meetup kezdeményezést 2021 őszén hívtuk életre Dr. Radánovics-Nagy Dániel barátommal. A három jótékonysági eseményből befolyt összeget karitatív-prevenciós tevékenységre fordítjuk azóta is. A Fogadj örökbe egy ovit! kezdeményezéssel karöltve a legnehezebb sorsú gyermekek felé fordultunk. Olyan átmeneti otthonokba látogattunk el, ahová családi erőszak elől menekülnek az édesanyák és gyermekeik. Ezekben az intézményekben rendkívül nehéz sorsú emberek laknak, minden segítségre szükségük van.

Ebben a prevenciós munkában élen járt Mester Emese, aki felkarolta a segítő tevékenységet: agilis, segítőkész dentalhigiénikusokat és asszisztenseket vont be a folyamatba, valamint vállalta az operatív szervezőmunka oroszlánrészét is.

 

Játékos edukáció

A jól bevált programon most sem változtattunk: játékos formában hívtuk fel a gyermekek figyelmét a rendszeres és alapos szájápolásra. Ezen a napon csatlakozott hozzánk Radics Rita és Széles Alexandra dentalhigiénikus is. Fontos megjegyeznem, hogy minden résztvevő a saját munkája mellett, szabadidejéből szakít időt a prevenciós alkalmakra! Ezért is vagyunk rendkívül hálásak mindenkinek, aki csatlakozik hozzánk!

A gyerekek – mint mindig – nagyon aranyosak voltak, lelkesek és rendkívül okosak! A helyes válaszokért és az aktivitásért Jordan Hungary szájápolási termékeket (fogkefét és fogkrémet) kaptak ajándékba. 

Máskor is szeretnél hasonló dolgokról olvasni? Kövesd a munkánkat:

Dark marketing – te meddig mész el?

Pénteken egy privát oktatáson szóba került a DARK és a szürke MARKETING. Ma reggel pedig ócsárolni kezdtek egy meghatározó praxist az egyik szakmai Facebook csoportban. Sajnos rendszeresen hallok történeteket arról, hogyan járatják le egymást a "konkurens rendelők":...

DentOwl Talk – After Eight Dr. Lászlófy Csabával

A tavaszi karantén alatt DentOwl Talk címmel indítottunk élő, interaktív Zoom-beszélgetéseket, meghívott vendégekkel. Az első invitáltunk Dr. Lászlófy Csaba, szájsebész kolléga volt, aki most is első kérésre elfogadta meghívásunkat, hogy a márciusi korlátozások óta eltelt 9 hónapról, annak tanulságairól és személyes tapasztalatairól kötetlenül beszélgessen velünk.

Ilyen volt a tavalyi évem! 2022-es évértékelő

Nagyon szeretem olvasni mások, főleg szakmabeliek évértékelőjét, és úgy gondoltam, idén én is megpróbálkozom vele. Három szempontot fogok behozni: munka, szakmai kihívások, magánélet.

3 ok, amiért elutasítja a Facebook a hirdetésedet

“Hirdetésedet elutasítottuk!” - az egyik legbosszantóbb mondat, amit csak kaphatunk kampányidőszak alatt. A Meta keze gyakran jár el az egészségügyi hirdetések esetén, mert érzékeny tartalomnak minősül sok esetben. Hoztam 3 gyakori példát és megoldást az elutasított...

Szemét kérdés – Költségcsökkentés a rendelőben

Hogyan lehet csökkenteni az ipari mennyiségű szemetet a rendelőben? Mi történik a kommunális szemétbe kidobott veszélyes hulladékkal?
Ezekre a kérdésekre keressük a választ ma meghívott vendégeinkkel.

7 fogászati marketing kampány, amivel neked már nem érdemes kísérletezned

Azt nem lehet rám mondani, hogy ne lennék kreatív ötletek híján, ha új fogászati marketing kampányokat kell kitalálni. Szeretek tesztelgetni, és szerencsére az ügyfeleim jelentős része is nyitott az újdonságokra. Vannak ötletek, amik eleve kudarcra voltak ítélve, de akadnak olyanok, amikről csak később derült ki, hogy nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket.