Meggyőződésünk ugyanis, hogy számos digitális munkafolyamatba tevékenyen involválódhatnak a fogászati asszisztensek – persze csak akkor, ha rendelkeznek a megfelelő elméleti és gyakorlati tudással; ha viszont felvértezik magukat ezzel a tudással, úgy elképesztő lépéselőnybe kerülnek a munkaerőpiacon.
Én minden partneremet arra biztatom, hogy tanácsadók bevonása helyett az edukációra fordítson nagyobb figyelmet: így a tudás házon belül marad, és ez hosszú távon sokkal kifizetődőbb a rendelőnek. Viszont vannak olyan területei a fogászati marketingnek, amibe...
Ha hosszú távon gondolkozol, és a praxisodat 5-10 éven belül bővíteni szeretnéd egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (pl. esztétikai kezelésekkel, sebészettel, Cantienica-módszerrel stb) vagy csak unod a sablonos fogászati logókat, akkor azt javaslom, LÉGY EGYEDI és...
Bár alapvetően mindig online marketinggel foglalkoztam, ezt tartom a leghasznosabbnak és ez az eszköz a leginkább mérhető, mégis részese voltam néhány rendelői reklámtábla készítésének. Az itt ért tapasztalataimat osztom meg most veletek.
Nehezen igazodsz el a fogászati marketinggel kapcsolatos kifejezések között? Még csak ismerkedsz a különböző hirdetésekkel? Bizonytalan vagy a kezdő lépésekben? Összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket és válaszokat a témában.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.